أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۸۴۳۱
زمان انتشار: ۱۵:۴۴     ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
نشست زمین ناشی از بارندگی و ایجاد گودالی به عمق هفت متر در میدان کشاورز قم جان سه نفر را گرفت.پ بر اثر نشست زمین ناشی از بارندگی که بامداد امروز در حوالی میدان کشاورز قم رخ داد سه نفر جانباختند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فرارو، بامداد امروز نشست زمین ناشی از بارندگی و ایجاد گودالی به عمق هفت متر در میدان کشاورز قم دو خودرو در آن سقوط کرد که متاسفانه سه سرنشین آن جان خودرا از دست دادند.

کریمی روابط عمومی آتش نشانی قم گفت: با تلاش نیرو‌های اتشنشان دو سرنشین خودرو اول (پراید) نجات یافتند، ولی متاسفانه سه سرنشین خودرو دوم (پژو ۲۰۶) جان باختند.

فراهانی معاون اورژانس ۱۱۵ قم نیز گفت: سه دستگاه آمبولانس در سریعترین زمان به محل حادثه اعزام شد که مجروحان حادثه (۲ نفر سرنشینان پراید) به بیمارستان آیت الله گلپایگانی منتقل شدند.

وی گفت:: در این حادثه ۳ نفر عضو خانواده (یک آقا، یک خانم و فرزند خردسال) که از سرشینان خودرو پژو ۲۰۶ بودند در دم جان باختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها