يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۹۳۰۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۵     ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
رییس سازمان امور دانشجویان، آخرین وضعیت بازگشت دانشجویان ایرانی از چهار کشور به ایران را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا: مجتبی صدیق روز جمعه درباره بازگشت دانشجویان ایرانی از ایتالیا و سایر کشورها، اظهار داشت: سری دوم پرواز بازگشت دانشجویان ایرانی از ایتالیا با مشکل روبرو و منجر به لغو امروز این پرواز شد.

وی با یادآوری این مسأله که پرواز نخست دانشجویان از ایتالیا به ایران انجام شد، درباره پرواز بعدی دانشجویان از ایتالیا، تاکید کرد: پرواز بعدی روز یکشنبه هنوز معلوم نیست.

معاون وزیر علوم همچنین درباره زمان بازگشت دانشجویان ایرانی از هلند، خاطرنشان کرد: بازگشت دانشجویان ایرانی از این کشور هم برای پنج شنبه آینده پیش بینی شده است که البته باید دید چه شرایطی پیش می آید.

صدیقی درباره نقش وزارت علوم در بازگشت این دانشجویان به کشور، تاکید کرد: وزارت علوم فقط هدایت دانشجویان به سفارت جهت ثبت نام در لیست خروج و اطلاع رسانی از طریق رایزنی علمی در اروپا را بر عهده دارد.

وی همچنین گفت: در بازگشت به کشور هم پروتکل های وزارت بهداشت باید رعایت شود.

رییس سازمان امور دانشجویان درباره بازگشت دانشجویان از دیگر کشورها هم اظهار داشت: در بسیاری از کشورها درخواست عمومی و دسته جمعی دانشجویان برای بازگشت به ایران نداریم؛ به عنوان مثال در شهرهای لندن و پاریس پروازهای ایران ایر برقرار است و هر دانشجویی مایل باشد امکان بازگشت به کشور را دارد.

به علت شیوع ویروس کرونا در کشور چین، تعداد زیادی از دانشجویان پزشکی و غیرپزشکی در بهمن ماه ۹۸ به ایران بازگشتند.

وزیر علوم روز گذشته به ایرنا اعلام کرد که برای بازگشت دانشجویان ایرانی از ایتالیا سه تا چهار پرواز ماهان هماهنگ شده است.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها