أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۰۳۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
در ماه آوریل صورت گرفت؛
نهادهای فعال در زمینه حقوق اسیران فلسطینی از بازداشت نزدیک به ۲۰۰ فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست طی ماه آوریل خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598، نهادهای فعال در زمینه حقوق اسیران فلسطینی با صدور گزارشی اعلام کردند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تنها طی ماه گذشته میلادی (آوریل) دست کم ۱۹۷ شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش، در میان این فلسطینی‌های بازداشت شده دست کم ۱۸ کودک به چشم می‌خورد.

در این گزارش آمده است که در مدت مذکور، ۹۲ تن از ساکنان قدس اشغالی و ۱۰ نفر از ساکنان رام الله و البیره و هم چنین ۲۸ نفر از ساکنان الخلیل و ۲۲ نفر از ساکنان جنین توسط نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند.

تعداد اسرا و بازداشتی‌ها در زندان‌های رژیم صهیونیستی تا پایان ماه آوریل به چهار هزار و ۷۰۰ فلسطینی می‌رسد که از این میان، ۳۹ نفر آنها زن و ۱۸۰ نفر کودک هستند.

این در حالیست که نظامیان رژیم صهیونیستی و مسئولان این زندان‌ها هم چنان به اقدامات خود علیه اسرای فلسطینی از جمله عدم ارائه خدمات پزشکی و ممانعت از برقراری ارتباط با دنیای بیرون ادامه می‌دهند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها