أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۱۶۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
قرارداد بیرو با آنتورپ برای سال اول ۹۰۰ هزار دلار است که این رقم در سال دوم به یک میلیون و سپس برای سال آخر به یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار می‌رسد. با محاسبه سرانگشتی قرار است بیرو در بلژیک طی سه سال بیش از 55 میلیاردتومان طبق نرخ امروز دلار پول دریافت کند.

به گزارش پایگاه 598، علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش تیم پرسپولیس تا ۱۱ تیر در جمع سرخ‌ها حضور دارد و سپس باید به آنتورپ بلژیک برود و آماده بازی برای این تیم در فینال جام حذفی بلژیک شود.

به گزارش تابناک ورزشی، قرارداد بیرانوند با تیم بلژیکی ۳ + ۱ سال است که طبق این بند او باید ۳ سال در این تیم حضور داشته باشد. حضور او در این تیم در سال چهارم به توافق طرفین بستگی دارد. از لحاظ مالی نیز، قرارداد بیرو با آنتورپ برای سال اول ۹۰۰ هزار دلار است که این رقم در سال دوم به یک میلیون و سپس برای سال آخر به یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار می‌رسد. با محاسبه سرانگشتی قرار است بیرو در بلژیک طی سه سال بیش از 55 میلیاردتومان طبق نرخ امروز دلار پول دریافت کند.

البته این رقم پایه است و پاداش‌های مختلفی نیز مدیران باشگاه آنتروپ برای بیرانوند در نظر گرفته اند که موجب شده تا دروازه بان تیم سرخپوش به بلژیک برود. دروازه بان نخست آنتروپ در حال حاضر سینان بولات ۳۱ ساله ترکیه‌ای است که تجربه خوبی دارد و باید دید در رقابت پیش رو، بیرو می‌تواند دروازه بان شماره یک شود یا خیر؟

جزییات قرارداد ۵۵ میلیاردی بیرانوند با تیم بلژیکی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها