کد خبر: ۴۷۱۹۴۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
یکی از دلایل فراوانی اجناس تقلبی در بازار می تواند به این دلیل باشد که مشتریان پس از اینکه عطر یا ادکلن مورد استفاده شان به انتها می رسد آنرا به همان صورت درون سطل زباله می اندازند...

رپرتاژ/ خرید ادکلن اصل این روزها به یکی از دغدغه بزرگی برای کسانی که به خوش‌بویی و آراستگی خود اهمیت می‌دهند، تبدیل شده است.

بنابر اعلام مدیر کافه عطر مادر، قصد داریم در این متن به مخاطبان خود دلایل فراوانی عطر و ادکلن های تقلبی را به‌صورت شفاف و صادقانه توضیح دهیم.

آقای کمالی مدیر کافه عطر مادر در این زمینه می گوید: یکی از دلایل فراوانی اجناس تقلبی در بازار می تواند به این دلیل باشد که مشتریان پس از اینکه عطر یا ادکلن مورد استفاده شان به انتها می رسد آنرا به همان صورت درون سطل زباله می اندازند که این باعث می شود افراد سوجو با جمع آوری شیشه های خالی و با سوءاستفاده از شیشه برند اصلی درون شیشه را با محتویات تقلبی پر کرده و با پلمپ دوباره شیشه آنرا با عنوان مارک اصلی در کنار خیابان ها و مترو توسط دست فروشان به فروش می رسانند که یکی از دلایل افزایش سرطان های پوست استفاده بیش از حد از عطر و ادکلن غیر استاندارد می باشد. پس باید مراقب باشیم که شیشه های عطر و ادکلن خالی شده را معدوم کنیم تا به دست افراد سودجو نرسد. همچنین اگر قصد خرید عطر و ادکلن دارید حتماً از فروشگاه‌های فیزیکی که مطمئن و معتبر هستند محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

در ادامه چند روش ساده برای شناسایی و تشخیص ادکلن اصل از تقلبی وجود دارد که به آن اشاره میکنیم:

چند نکته کاربردی برای تشخیص ادکلن اصل از تقلبی

با توجه و رعایت به چند روش ساده می‌توانید ادکلن اصل را از تقلبی تشخیص دهید. به نوشته، فونت، لوگوی روی جعبه عطر دقت کنید که دقیقاً و عیناً شبیه به جعبه اصلی باشد و سلفون کشیده شده، روی جعبه جنسی با کیفیت و مرغوب داشته باشد سلفون بی‌کیفیت و بسته‌بندی و وارفته نشانه تقلبی بودن است.

به شیشه عطر بسیار توجه کنید که بطری آن از کیفیت خوب و شیشه شفاف و بدون ناخالصی و یا پلیسه نداشته باشد، داشتن موج روی شیشه و یا مات و کدر بودن آن نشانه فیک بودن آن محصول است.

کلیه عطر و ادکلن‌های اصل دارای شماره و اعداد و حروفی در زیر جعبه هستند که به‌صورت برجسته و حک‌شده هستند و به آن بچ کد نیز می‌گویند، حتماً دقت کنید که این مشخصات زیر جعبه با مشخصات زیر شیشه یکسان باشند و ترجیحاً این شماره را در سایت سازنده عطر و ادکلن بررسی نمایید که مشخصات آن در سایت سازنده نیز مورد تایید باشد.

اکثر ادکلن‌های اصل را وقتی‌ که از قسمت درب شیشه نگه می‌دارید توان تحمل وزن شیشه را دارند ولی اکثر ادکلن‌های تقلبی این ویژگی را ندارند.

در انتها یاد آور می شود که كافه‌عطر مادر با مدیریت جناب آقای کمالی با ارائه گوشه‌ای دنج برای لذت بردن از قهوه و عطر به آدرس خ ولیعصر روبروی خ تخت طاووس جنب فروشگاه صنایع دستی گالری مادر پلاک 2038، از ساعات ۱۰ صبح تا ۲۲:۳۰ شب آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز را دارد.

تلفن: 02188719702 تلفن همراه: ۰۹۱۲۳۲۰۰۱۷۱
آدرس: خ ولیعصر روبروی خ تخت طاووس جنب فروشگاه صنایع دستی گالری مادر

اینستاگرام: https://www.instagram.com/motherperfumecafe/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها