أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۱۹۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تحلیل از وضعیت آینده کار آسانی نیست ولی پیش بینی می شود پاییز سختی در پیش داریم.
به گزارش پایگاه 598، دکتر "سید وحید احمدی طباطبایی" با اشاره به اقدامات پیشگیرانه برای کاهش شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: در ابتدای شیوع این اپیدمی با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و اصناف و اقدامات مداخله گرانه شیوع این بیماری کاهش یافت اما در هر اپیدمی با گذشت زمان و استقرار آن اپیدمی دیگر موضوعات اعمال محدودیت ها معنای خاصی ندارد زیرا دیگر اپیدمی در جامعه استقرار پیدا کرده است و از این پس اقدامات و رفتارهای مردم در کنترل اپیدمی تاثیر گذار است.

وی در مورد آخرین وضعیت استان کرمان از اپیدمی کرونا، اظهار کرد: تحلیل از وضعیت آینده کار آسانی نیست ولی پیش بینی می شود پاییز سختی در پیش داریم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان رفتار اجتماعی مردم در شیوع هر نوع اپیدمی را بسیار مهم دانست، عنوان کرد: به‌نظر می‌آید هم اکنون میزان سرایت پذیری ویروس در استان کرمان مجدد افزایش پیدا کرده و از یک بیشتر شده باشد.

ایسنا

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها