يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۲۴۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۰۴ تير ۱۳۹۹
مدیر امور اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن اعلام کرد: بانک مسکن با ثبت رتبه ۹۹.۶ درصدی پایداری خدمات مبتنی بر کارت، پایدارترین بانک در شبکه شتاب در سال جاری بوده است.
به گزارش پایگاه 598، ساسان شیردل در گفت‌ و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در توضیح پایداری بانک‌ها در حوزه سرویس‌دهی خدمات مبتنی بر کارت گفت: پایداری بانک‌ها به مفهوم ارائه خدمات 24 ساعته و هفت روز هفته با سرعت، کیفیت و امنیت بالا بوده و بانک مسکن با پشتیبانی مطلوب از تراکنش‌های بانکی توانسته رتبه پایدارترین بانک را از آن خود کند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تعاریف بانک مرکزی، هر شبانه‌روز به سه بازه زمانی کم‌باری، میان‌باری و پرباری به لحاظ حجم تراکنش‌های بانکی تقسیم می‌شود و پایداری بانک‌ها بر اساس محاسبه تعداد تراکنش‌های موفق و ناموفق که ثبت می‌شود، محاسبه خواهد شد. در واقع ملاک محاسبه پایداری بانک‌ها، تعداد تراکنش‌های ناموفقی است که مشتری در عدم موفقیت آن نقشی نداشته است و خطا ناشی از عملکرد بانک بوده است. با این اوصاف بانک مسکن رتبه پایدارترین بانک را در سال جاری از آن خود کرده است.

شیردل در ادامه از برنامه‌ریزی برای تکمیل سایت بحران اصفهان خبر داد و تصریح کرد: راه‌اندازی کامل ســایت اصفهان که در مواقع وقوع بحران همچون زلزله، پشتیبانی از خدمات حوزه فناوری اطلاعات بانک را میسر می‌کند و عملیاتی کــردن آن در آینده نزدیک در دســتور کار قرار دارد.

به گفته مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن، سایت بحران اصفهان تا پایان تابستان امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی در ادامه به طیف متنوع خدمات بانکداری الکترونیک بانک مسکن اشــاره کرد و یادآور شد: پروژه پرداخت الکترونیک عوارض برای اولین بار توسط بانک مســکن در کشور اجرا شد که پروژه ملی بسیار موفقی بوده است. همچنین کیف پول ETC آزادراهی موسوم به پایانه‌های حمل و نقــل در پایانه بندر شــهید رجایی راه‌اندازی شده است.

مدیر امــور فنــاوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن از انجام مذاکــره با چنــد آزادراه علاقمند به اجرای شــیوه‌های جدید الکترونیکی دریافت عوارض خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین توســعه کیف پول رانندگان حمل و نقل جاده‌ای در سایر پایانه‌ها مانند بندر امام (ره) در حال پیگیری است.

شیردل درباره خدمت کیف پول الکترونیک پایانه‌های حمل و نقل توضیح داد: بانک مسکن با بهره‌گیری از زیرساخت‌های پرداخت الکترونیک عوارض نسبت به ایجاد سامانه یکپارچه مدیریت سرویس‌های پرداخت سامانه حمل‌ونقل مبتنی بر کیف پول خودرو اقدام کرده است و مدیریت سرویس‌های مالی ارائه‌ شده در مراکز پایانه حمل و نقل مانند نوبت‌دهی و اعلام بار، پارکینگ پایانه، کارت هوشمند خودرو، عوارض آزادراهی و غیره از طریق سامانه سرویس‌دهنده در مراکز مذکور به سامانه بانک مسکن هدایت‌شده و پرداخت هزینه‌ها را تسهیل می‌کند

به گفته وی، در این پروژه با تخصیص برچسب به خودرو با ورود خودرو به پایانه‌ها، اطلاعات مربوطه شامل زمان، پلاک، سرویس‌دهنده، نوع سرویس،‌ مبلغ و غیره به صورت یک تراکنش ارسال و با توجه به میزان اعتبار موجود در کیف پول الکترونیکی برچسب و هزینه سرویس، پردازش مالی انجام می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها