أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۲۸۴۳
زمان انتشار: ۱۵:۵۲     ۱۳ تير ۱۳۹۹
پیکر هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون فردا در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) تشییع می‌شود؛ مهران غفوریان در برنامه‌ رادیویی از آرزویی گفت که به دل پسر سیروس گرجستانی ماند و آخر نتوانست پدرش را در آغوش گیرد.
به گزارش پایگاه 598، سیروس گرجستانی روز گذشته با کوله‌باری از خاطره و نقش‌های ماندگار دارفانی را وداع گفت و با صحنه هنر و هنرمندی برای همیشه خداحافظی کرد.  این خبر تلخ بسیاری از بازیگران و اهالی فرهنگ و هنر را شوکه کرد؛ برخی واکنش نشان دادند و برخی هم در تماس‌هایی که داشتیم آنقدر این غم را سنگین دانستند که نمی‌توانستند ابرازش کنند. مهران غفوریان که در سریال "زن‌بابا" و فیلم سینمایی "ناردون" در کنار سیروس گرجستانی ایفای نقش کرده روی خط تلفن برنامه رادیویی "پنجشنبه جمعه" آمد و درباره این بازیگر پیشکسوت صحبت‌هایی کرد که مشروح آن را می‌خوانید:

"لحظاتی پیش منزل آقای گرجستانی بودم و سیاوش پسر او می گفت دیشب می خواستم بابا را بغل کنم، اجازه ندادند و گفتند باید جواب تست کرونای او بیاید و ببینیم که تست کرونا مثبت یا منفی است. در راه خانه بودم که گفتند تست کرونای پدر منفی است. پسر آقای گرجستانی گریه می کرد و می گفت ای کاش زودتر گفته بودند و من پدرم را بغل کرده بودم.

 سیاوش گرجستانی می‌گفت امروز صبح در راه بیمارستان بوده که برایش پیام تسلیت می‌فرستادند. هنوز خبر فوت را نشنیده بوده است. به بیمارستان رسیده و با دکتر صحبت کرده است و دکتر گفته متأسفانه آقای گرجستانی از دنیا رفته است. افتخار این را داشتم که در بسیاری از کارها با او همکار بودم. از جمله فیلم «ناردون» آقای حسن‌پور و سریال «زن بابا» که یکی از کارهای خاطره‌انگیز من با آقای گرجستانی بود.

در خاطرم هست یک سکانس 9 دقیقه‌ای مشترک سر سریال «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی با آقای گرجستانی داشتیم. او استاد و پیشکسوت من بود و این همکاری برایم افتخار بود. بازی او آنقدر شیرین و جذاب بود که اصلاً احساس نمی‌شد که این سکانس 9 دقیقه‌ای است. واقعا متاسف هستم. هرکدام از هنرمندان را که از دست دادیم جایشان پر نشده است. کسی را نداریم که بتواند نقش‌هایی را که سیروس گرجستانی بازی می‌کرد ایفا کند و جای او باشد. واقعاً متأسفم و به خانواده گرجستانی، خانواده سینما و تلویزیون تسلیت می‌گویم.

اعلام مراسم تشییع/ فردا در بهشت زهرا

براساس اعلام سیاوش گرجستانی فرزند این بازیگر پیشکسوت فردا (شنبه 14 تیرماه) به دلیل شرایط کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا ساعت 10:30 صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س)، پیکر سیروس گرجستانی تشییع می‌شود. سیروس گرجستانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون صبح پنجشنبه 12 تیرماه بر اثر سکته قلبی دارفانی را وداع گفت.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها