يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۳۴۹۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۲۵ تير ۱۳۹۹
«رای شفر دیروز ابلاغ شد»
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در واکنش به خبر محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات، گفت: مشکلی برای باشگاه استقلال وجود ندارد و ما یک ماه برای پرداخت بدهی شفر مهلت داریم.
به گزارش پایگاه 598، احمد سعادتمند در واکنش به محرومیت باشگاه استقلال از سه پنجره نقل و انتقالات گفت: پرونده‌های زیادی در فیفا داشته‌ایم که از سنوات گذشته وجود دارد. در خصوص پرونده «بویان نایندوف» روز گذشته ایمیلی از فیفا دریافت کردیم که دو سوم مطالبات بویان که بالای ۹۰ درصد است، برای پرداخت قطعی شده است و برای مابقی آن در تلاش هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه افزود: ۶۰۰ هزار تا هم باید به شفر پرداخت کنیم که هفته گذشته رأی صادر و دیروز به ما ابلاغ شد و یک ماه فرصت دادند که بدهی وی را پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فشاری برای محرومیت باشگاه استقلال در سه پنجره نقل و انتقالات وجود دارد یا خیر؟ گفت: فعلاً مشکلی برای زمان اعلام شده نداریم هر چند با توجه به نوسانات نرخ ارز، معضل بزرگی برای ما وجود دارد و این رقم‌ها سنگین است اما تلاش می‌کنیم از طریق هیئت مدیره و کارگزار، منابع را تأمین کنیم.

سعادتمند در پاسخ به این سوال که آیا منابع شایعات را پیگیری می‌کنید یا خیر؟ افزود: گروه حقوقی قوی برای بررسی تمام مذاکرات، قراردادها، پرداخت مطالبات بازیکنان داخلی و … در نظر گرفته‌ایم اما حجم این پرونده‌ها به قدری زیاد است که ما تابحال توانسته‌ایم در سه پرونده پیروز شویم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها