أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۳۶۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۲۸ تير ۱۳۹۹
در موقعیت گابریل و کمال
دو ستاره پیکان برابر سایپا مصدومیت‌های عجیبی مواجه شدند و در نهایت با آمبولانس راهی بیمارستان شدند.
به گزارش پایگاه خبری "598"؛ جلال الدین علی محمدی در دیدار روز گذشته برابر سایپا با مصدومیت مواجه شد. او در برخورد آرنج بازیکن سایپا گونه‌ای شکست و این شکستگی به شکلی بود که نگرانی بزرگی را در اردوی پیکان شکل داد. پزشک پیکان با توجه به اینکه این برخورد با خونریزی همراه نشد و احتمال خونریزی داخلی می‌رفت بلافاصله درخواست انتقال به بیمارستان را داد. شدت برخورد و نوع آسیب دیدگی او به شکل بود که همه را به یاد هافبک برزیلی سابق پرسپولیس و مصدومیتی که در جدال با نفت مسجدسلیمان شکل گرفت، انداخت و فرورفتگی گونه‌اش البته اکنون تحت نظر کادرپزشکی در حال بهبودی است.

 

نادر محمدی نیز در سومین حضورش در ترکیب پیکان اینبار با بدشانسی بزرگی مواجه شد. خشونت و بازی فیزیکی در دربی خودروسازان نیز باعث شد تا این بازیکن در میانه بازی راهی بیمارستان شود. برخورد آرنج بازیکن سایپا به کتف او باعث ورم شدید و احتمالا کوفتگی – شکستگی را در کتف مدافع راست پیکان افزایش می‌داد و به همین منظور او نیز راهی بیمارستان شد تا بعد از عکسبرداری وضعیتش مشخص شود.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها