کد خبر: ۴۷۳۶۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۲۸ تير ۱۳۹۹
مسی‌ها در رویای لیگ برتری شدن؛
در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته، دو تیم مس کرمان و استقلال خوزستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری "598"؛ در حالی امروز قرار است رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال ایران دنبال شود که در یکی از حساس‌ترین دیدارها دو تیم مس کرمان و استقلال خوزستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ دو تیمی که سخت شکست می‌خورند و به رقبا امتیاز می‌دهند. آبی‌های خوزستانی اگر روند رویایی خود را که 6 پیروزی و یک تساوی است چند هفته‌ای زودتر آغاز می‌کردند بدون تردید الان بخت صعود دوباره به لیگ برتر را داشتند اما شاگردان خلیفه اصل امیدوارند هفت بازی شکست ناپذیری‌شان را امشب برابر مس کرمان ادامه دهند.

 

البته مسی‌ها از این حیث شباهت زیادی به استقلال خوزستان دارند؛ 10 بازی است که شکست را تجربه نکرده‌اند و بخت دوم صعود به لیگ برتر هستند. شاگردان مجتبی حسینی برای لیگ برتری شدن، فرصتی برای لغزیدن ندارند چرا که ترافیک مدعیان باعث می‌شود تا آن‌ها چند پله‌ای را در جدول سقوط کنند و به همین دلیل برای کسب سه امتیاز امشب در گرمای اهواز به میدان خواهند رفت.

 

مس با پیروزی در در دوئل امشب می‌تواند یک گام بلند به سوی لیگ برتر بردارد و ثبت برتری برای شاگردان خلیفه اصل هم می‌تواند روند رویایی آن‌ها در شکست ناپذیری را ادامه دهد؛ باید دید منتظر ماند و دید گرمای طاقت‌فرسای خوزستان، کدام تیم امشب به روند شکست ناپذیری‌اش ادامه خواهد داد؟ تساوی برای مسی‌ها با توجه به شرایط جدول، چندان تفاوتی با شکست ندارد و آن‌ها برای صعود به لیگ برتر، محکوم به کسب سه امتیاز این دیدار مهم هستند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها