يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۳۸۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۳۰ تير ۱۳۹۹
‌فرمانده انتظامی ‌مرودشت‌ از شناسایی و دستگیری عامل انتشار‌دهنده کلیپ جعلی و غیر واقعی سقوط بالگرد در اتوبان شیراز ـ اصفهان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ ‌اسماعیل زراعتیان‌ ‌در تشریح این خبر‌ اظهار داشت: در پی انتشار کلیپ جعلی و غیر واقعی سقوط بالگرد در اتوبان شیراز ـ اصفهان در حوزه استحفاظی شهرستان مرودشت در فضای مجازی در هفته‌های گذشته و بازتاب آن در سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند عامل انتشار را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد کلیپ منتشر شده مربوط به آتش سوزی کاه و کلش در زمین‌های کشاورزی اطراف اتوبان بوده که توسط کشاورزان برای آماده سازی زمین برای کشت جدید صورت گرفته است.

رئیس پلیس مرودشت با بیان اینکه متهم که راننده خودرو سنگین است، انگیزه خود را از این اقدام، سرگرمی و ناآگاهی عنوان کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ ‌زراعتیان به شهروندان هشدار داد: از انتشار هرگونه فیلم، عکس و مطالبی که صحت و سقم آن مشخص نیست و باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود، جدا پرهیز کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها