أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۴۶۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
فعالیت باشگاه‌های ورزشی با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا اکنون تعطیل است اما ورزشکاران به هنگام فعالیت‌های ورزشی در فضای باز نباید ماسک بزنند.
به گزارش پایگاه 598، دکتر مینو محرز عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: فعالیت باشگاه‌های ورزشی با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا اکنون تعطیل است اما ورزشکاران به هنگام فعالیت‌های ورزشی در فضای باز نباید ماسک بزنند.

ورزشکاران باید در فضای باز فاصله فیزیکی را تا ۲ متر رعایت کرده و استفاده از ماسک ممنوع برای آنها است زیرا به هنگام انجام ورزش ماهیچه‌ها اسید لاکتیک تولید می‌کنند که این باعث احساس سوزش شده و سپس به دی اکسید کربن تبدیل و بازدم می‌شود و از طریق ماسک تنفس دوباره، دی اکسید کربن وارد بدن می شود که این امر می‌تواند باعث کاهش عملکرد شناختی و تنفس شود/ ایرنا


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها