أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۴۸۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
با صاحبان کسب و کار‌های متضرر از کرونا و وضعیت اقتصادی کشور باید مدارا کرد و در مقابل سراغ آن برج ساز و واردکننده‌ای رفت که درآمد هنگفت دارد و مالیات هم نمی‌دهد.
به گزارش پایگاه 598، آیت الله رییسی امروز در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به بیانات رهبری در روز عید قربان اظهار کرد: «تحریف» و «تحریم» دوقلو‌های به هم پیوسته هستند. تحریف، بازوی روانی- رسانه‌ای و فرهنگی تحریم است که بی توجهی به داشته‌های داخلی، یاس، دلبستگی به آمریکا و تسلیم و عقب نشینی را ترویج می کند حال آنکه آمریکا گرفتار بی عدالتی و نقض شدید حقوق بشر در درون خودش است.

وی افزود: هرگونه دلبستگی به آمریکا و عقب نشینی در مقابل آن و به انتظار فلان اتفاق خارجی نشستن خطای راهبردی است. 

رییس قوه قضاییه گفت: قدردان زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات به خاطر دستگیری تروریست گروهک تندر هستیم. آمریکا و اروپا امروز مامن تروریست‌های عالم شده است. چرا آمریکا مهد و مامن کسانیکه زنان و کودکان عزادار حسینیه سیدالشهدای شیراز را به خاک و خون کشیدند شده است.

رییس قوه قضاییه در واکنش به گزارش رییس سازمان بازرسی و دادستان تهران در خصوص بازگشت هزاران میلیارد تومان فرار مالیاتی تاکید کرد: با صاحبان کسب و کار‌های متضرر از کرونا و وضعیت اقتصادی کشور باید مدارا کرد و در مقابل سراغ آن برج ساز و واردکننده‌ای رفت که درآمد هنگفت دارد و مالیات هم نمی‌دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها