أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۴۸۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
بانک مسکن فعال‌سازی سرویس برداشت بدون کارت را از سه مسیر برای مشتریان خود فراهم کرده است.
بانک مسکن فعال‌سازی سرویس برداشت بدون کارت را از سه مسیر برای مشتریان خود فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه 598، با توجه با پیشرفت‌های صورت گرفته در ارائه خدمات بانکی در بانک‌های سراسر کشور و نیز با توجه به اهمیت تمرکز بر ارائه سرویس‌های جدید به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان، در سال ۱۳۹۳ بانک مسکن برای اولین بار در سطح کشور به منظور نیل به این هدف سرویس جدیدی به نام «برداشت بدون کارت» را راه‌اندازی کرد که با استفاده از آن می‌توان بدون همراه داشتن کارت از دستگاه‌های خودپرداز بانک مسکن برداشت وجه کرد.

برای استفاده از این سرویس، مشتریان دارای مسکن کارت می توانند به یکی از سه روش پیش‌بینی شده اقدام کنند. در روش نخست باید به یکی از دستگاه‌های خودپرداز بانک مسکن مراجعه شود. مشتری پس از ورود مسکن کارت و رمز چهار رقمی و انتخاب منوی «شارژ و سایر خدمات» و سپس «خدمات برداشت بدون کارت» با وارد کردن مبلغ، شماره تلفن همراه شخص گیرنده وجه و رمز دلخواه 5 تا 12 رقمی، یک قبض برداشت بدون کارت ایجاد می‌کند که برای شماره تلفن همراه وارد شده پیامک می‌شود.

در روش دوم، می‌توان به یکی از کیوسک‌بانک‌های مسکن مراجعه کرد. ایجاد قبض برداشت بدون کارت روی کیوسک‌های بانک مسکن نیز مشابه با روش مورد استفاده در دستگاه های خودپرداز و از طریق منوی «برداشت بدون کارت» امکان‌پذیر است.

درگاه اینترنت‌ بانک مسکن سومین مسیری است که امکان صدور قبض برداشت بدون کارت را برای مشتری بدون نیاز به مراجعه حضوری به کیوسک یا خودپرداز فراهم کرده است. مشتری پس از ورود به صفحه کاربری خود می‌تواند با مراجعه به منوی کارت و انتخاب گزینه «صدور قبض برداشت بدون کارت» همانند مراحل ذکر شده در دستگاه خودپرداز، قبض برداشت را با مبلغ مورد نظر خود برای صاحب شماره تلفن همراه مشخص که پیامک را دریافت خواهد کرد، صادر می‌کند.

شخص گیرنده وجه نیز با مراجعه به یکی از دستگاه‌های خودپرداز بانک مسکن بدون ورود کارت و انتخاب منوی «سرویس‌های بدون کارت» و سپس «برداشت بدون کارت» با وارد کردن شماره قبض و نیز رمز آن که توسط شخص ایجادکننده قبض تعیین شده است، می‌تواند مبلغ مورد نظر را در یک یا چند مرحله برداشت کند.

این سرویس تنها برای پذیرندگان مسکن کارت که کارتهای آنها دارای قابلیت انتقال وجه است، فعال بوده و دریافت وجه نیز تنها با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز بانک مسکن مقدور است. هر مشتری در روز تا ۱۰ مرتبه و تا سقف 200 هزار تومان می‌تواند قبض برداشت بدون کارت ایجاد کند

دارنده Ticket و رمزمرتبط آن، با استفاده از این سرویس می‌تواند در یک شبانه‌روز تا ۴ مرتبه و تا حداکثر مبلغ 200 هزار تومان وجه نقد از دستگاه خودپرداز دریافت کند.

تا پیش از اولین برداشت، شخص ایجادکننده قبض می‌تواند با مراجعه به یکی از دستگاه‌های خودپرداز یا کیوسک‌ بانک مسکن و یا استفاده از اینترنت بانک با وارد کردن کارتی که توسط آن صدور قبض برداشت بدون کارت انجام شده است و وارد کردن شماره تلفن همراه اعلام شده و شماره پیگیری چاپ شده روی رسید مشتری، قبض را ابطال کند و مبلغ قبض به حساب متصل به کارت واریز می‌شود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها