يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۴۹۸۷
زمان انتشار: ۲۳:۳۳     ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
مقامات چینی امروز اعلام کردند: مراکز آزمایش ویروس کرونا از اواخر ماه میلادی جاری قادر به انجام روزانه 4.84 میلیون تست کووید 19 هستند.
به گزارش پایگاه 598، فارس به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، مقامات چینی امروز اعلام کردند: مراکز  آزمایش ویروس کرونا  از اواخر ماه میلادی جاری قادر به انجام روزانه ۴.۸۴ میلیون تست کووید ۱۹ هستند.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات در یک کنفرانس مطبوعاتی، حدود ۳۸ هزار کارمند در ۴ هزار و ۹۴۶ مرکز پزشکی دارای گواهی لازم برای انجام آزمایش هستند.

همچنین، نزدیک به ۲۰۰ میلیون دستگاه تست و ۱۲ هزار تجهیزات مورد نیاز برای آزمایش به بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها داده شده است.

تازه‌ترین آمارها حاکی از آن است که شمار مبتلایان به کرونا در جهان تاکنون به ۱۸ میلیون و ۷۰۴ هزار و ۳۷۸ نفر رسیده و مرگ ۷۰۴ هزار و ۳۶۵ نفر در اثر این بیماری نیز تأیید شده است. 

براساس داده‌های موجود، آمریکا، برزیل و هند در صدر کشورهایی هستند که قربانی ویروس کرونا شده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها