يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۳۶۳
زمان انتشار: ۲۳:۳۰     ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که در صورت شکست وی در انتخابات پیش رو، آمریکایی‌ها باید زبان چینی یاد گرفته و به این زبان صحبت کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از گاردین، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که در صورت شکست وی در انتخابات پیش رو، آمریکایی‌ها باید زبان چینی یاد گرفته و به این زبان صحبت کنند.

وی ادامه داد: «ببینید اگر دونالد ترامپ در انتخابات شکست بخورد، چین صاحب ایالات متحده خواهد شد. شما مجبور خواهید شد چینی یاد بگیرید».

ترامپ: من نباشم، آمریکایی‌ها باید چینی حرف بزنند

ترامپ با بیان این‌که رسانه‌ها عمدتا از «جو بایدن» رقیب دموکرات وی جانبداری می‌کنند، گفت که بایدن فردی کم‌هوش است.

وی با اشاره به گفت‌وگوی ۲۰ سال قبل خود با یک سناتور که به نام وی اشاره‌ نکرده است، گفت که این فرد به او گفته است که بایدن کودن‌ترین فرد در سنا بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها