أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۵۵۸۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که شکست مفتضحانه آمریکا در تصویب قطعنامه علیه ایران، کشوری بنام دومینیکن که زیر پونز بود را سر زبان‌ها انداخت.
به گزارش پایگاه 598، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که شکست مفتضحانه آمریکا در تصویب قطعنامه علیه ایران، کشوری بنام دومینیکن که زیر پونز بود را سر زبان‌ها انداخت.

واکنش تمسخرآمیزِ ذوالنور به قطعنامه آمریکا

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در صفحه شخصی خود در توییتر در واکنش به شکست آمریکا در تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه کشورمان در شورای امنیت سازمان ملل متحد با هشتک "‏⁧شکست سنگین آمریکا⁩” نوشت:

«شکست مفتضحانه آمریکا در تصویب قطعنامه علیه ایران، اگرچه آبروی نداشته آمریکا را بر باد داد، ولی خوب شد کشوری بنام دومینیکن که ظاهرا زیر پونز الصاق نقشه به دیوار گم شده بود، سر زبان‌ها افتاد!!!»

واکنش تمسخرآمیزِ ذوالنور به قطعنامه آمریکا

شورای امنیت سازمان ملل متحد به رغم تلاش‌های گسترده واشنگتن برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه کشورمان با تصویب قطعنامه‌ای برای ادامه این تحریم‌ها مخالفت کرد. رأی‌گیری در شورای امنیت در حالی انجام شد که آمریکا و جمهوری دومینیکن به پیش‌نویس این قطعنامه رأی موافق و چین و روسیه به آن رأی مخالف دادند. در این رأی‌گیری بقیه اعضای شورای امنیت رأی ممتنع دادند و بدین ترتیب پیش‌نویس آمریکا رد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها