أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۰۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
محسن عبدالله زاده مدیر واحد نشر خانه طلاب جوان در گفتگو با ۵۹۸؛
از اوایل شیوع ویروس کرونا بچه های جهادی خانه طلاب جوان، به جای حضور در مناطق محروم، در بیمارستانها حاضر شدند و به یاری بیماران و کادر درمان شتافتند. اما بازهم با شروع موج دوم کرونا این گروه پای کار آمده و در بیمارستان ها حضور پیدا کرده و در بخش های مختلف مشغول خدمت هستند.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، از اوایل شیوع ویروس کرونا بچه های جهادی خانه طلاب جوان، به جای حضور در مناطق محروم، در بیمارستانها حاضر شدند و به یاری بیماران و کادر درمان شتافتند. اما بازهم با شروع موج دوم کرونا این گروه پای کار آمده و در بیمارستان ها حضور پیدا کرده و در بخش های مختلف مشغول خدمت هستند.

محسن عبدالله زاده مدیر واحد نشر خانه طلاب جوان که در موج دوم کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) حضور دارند در گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری 598 از برنامه های مختلف این گروه جهادی در این بیمارستان گفت و افزود: دوستان ما در قسمت داخلی بیمارستان به عنوان همراه بیمار، به بیماران کمک می کنند. در بخش بیرونی بیمارستان نیز عده ای از جهادی ها برای بیماران کرونایی و کادر درمان آبمیوه تهیه می کنند و بخش دیگری هم در مهد کودک بیمارستان با کودکان کادر درمان برنامه های تربیتی دارند.


وی افزود: اصل حضور ما در بیمارستان امام حسین به خاطر ماه محرم بود. و الا برنامه خانه طلاب در ایام تبلیغی، سفر به مناطق محروم جنوب کرمان است. امسال با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری راجع به فعالیت و حضور مردم و جهادی ها در موج دوم کرونا و همچنین بحث عزاداری ها به بیمارستان آمدیم.

امسال جهادی ها نشان دادن هیئات و عزاداری نه تنها عامل شیوع کرونا نیست بلکه می تواند در پیشگیری و درمان هم موثر باشد.



این طلبه جوان در پاسخ به سوالی در خصوص نقش موثر هیئت ها در پیشگیری و درمان بیماری گفت: ما پویش هر هیئت یک خدمت را به همین منظور راه انداختیم. یعنی در موج دوم کرونا و ایام محرم هر هیئت مذهبی یک خدمت مرتبط با کرونا انجام دهد.


بعضی هیئت ها مشغول آبمیوه گیری شدند، بعضی دوخت و پخش ماسک، بعضی همراه بیمار شدن و بعضی در بیمارستانها شور و حال محرم و عزاداری به راه کردند به نحوی که ما در همین بیمارستان امام حسین (ع) برنامه سیاهپوشان بیمارستان داشتیم، روضه خوانی داشتیم و برنامه تکریم و بزرگداشت کادر درمان و شهدای مدافع سلامت داشتیم که بسیار مورد استقبال کادر درمان و بیماران قرار گرفت. زیرا این دو گروه به خاطر موضوع کرونا نمی توانستند در هیئات های سطح شهر حضور یابند و وقتی دسته هیئات ما به بیمارستان رفت و به نوحه خوانی و سینه زنی پرداخت خیلی در روحیه معنوی این افراد تاثیر مثبت واقع شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها