أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۲۰۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۰۱ دی ۱۳۹۹
باشگاه خبرنگاران جوان از افزایش بی‌سابقه قیمت تخم مرغ تا ۵۰هزار تومان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، باشگاه خبرنگاران جوان از افزایش بی‌سابقه قیمت تخم مرغ تا ۵۰هزار تومان خبر داد.

در این گزارش آمده:

قیمت تخم مرغ در واحدهای صنفی پس از چند ماه ثابت ماندن دوباره دچار نوسان شده و این بار تا ۵۰ هزار تومان نیز در ازای هر شانه افزایش پیدا کرده است.

بررسی های میدانی حاکی از آن بوده که قیمت هر شانه تخم مرغ در واحدهای صنفی سطح شهر متفاوت است به طوری که واحدها از شانه ای ۴۳ تا ۴۹ هزار تومان قیمت می دهند.

برخی مغازه داران می گویند همیشه در این موقع از سال و با کاهش دمای هوا قیمت مرغ و تخم مرغ دچار گرانی می شود اما امسال بی سابقه بوده است.

ناصر نبی پور سخنگوی اتحادیه مرغداران با اشاره به اینکه گرانی تخم مرغ در خرده فروشی ها ارتباطی به مرغدار ندارد، اظهار‌ کرد: هم اکنون متوسط نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۱۲ هزار تومان معادل شانه ای ۲۴ هزار تومان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها