کد خبر: ۴۸۲۴۰
زمان انتشار: ۱۵:۴۱     ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
آیت الله علوی گرگانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب به عنوان بهترین نظام دنیا و بهترین رهبر جهان یاد کرد.
به گزارش  598 به نقل از رسا، آیت الله علوی گرگانی از استادان برجسته درس خارج حوزه علمیه قم روز شنبه در دیدار رییس و معاونان جهاد دانشگاهی، از نظام مقدس اسلامی به عنوان بهترین نظام در دنیا نام برد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بهترین نظام در دنیا است، به تبیین چرایی این نکته پرداخت و یادآور شد: در نظام اسلامی ایران در چارچوب دین و اسلام کار می شود و هدف این است که در تمامی برنامه ها و کارها طبق آموزه های دینی رفتار شود.

این استاد حوزه علمیه قم با تجلیل از هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از نظر تدبیر، سیاست و علم بهترین رهبر دنیا هستند.

آیت الله علوی گرگانی خدمت در نظام مقدس اسلامی را دارای اجر و ثواب فراوان و توفیقی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: همه باید به گونه ای رفتار کنیم که مورد قبول رهبر انقلاب و مراجع عظام تقلید باشد.

وی در ادامه با اشاره به وظایف و ماموریت های جهاد دانشگاهی، تاکید کرد: این نهاد باید خود را بشناسد و توجه داشته باشد که انتظار از این نهاد بسیار بالا است.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی باید دو عنصر جهاد و دانشگاه را مورد توجه جدی قرار دهد، یادآور شد: دانشجویانی که از طریق دین رشد کنند دست به هر کاری نمی زنند.

گفتنی است در ابتدای این دیدار دکتر یادگاری رییس جهاد دانشگاهی گزارشی از فعالیت ها و عملکرد این نهاد ارائه کرد. وی عصر امروز نیز با حضرت آیت الله مکارم شیرازی و حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۲
۰
امام خامنه ای«حفظه الله»
پاسخ
سها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۲
۰
رهبر بهترین بهترینها.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها