کد خبر: ۴۸۳۹۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
سریال «گاندو۲» به کارگردانی جواد افشار در سکوت کامل رسانه‌ای در حال تصویربرداری است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دانا، ساخت سریال «گاندو ۲» به کارگردانی جواد افشار از یک ماه پیش در سکوت کامل رسانه‌ای کلید خورده و هم‌اکنون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال تصویربرداری است. بنا بر شنیده‌ها اکثر عوامل «گاندو یک» در این فصل نیز حضور دارند و «گاندو ۲» نیز مانند فصل پیش در فضای امنیتی- پلیسی به سر می‌برد، اما هنوز جزئیات دقیقی از داستان این فصل رسانه‌ای نشده است. البته پیش از این بهمن دان، بازیگر درباره حضور خود در فصل دوم این سریال توضیح داده بود: بتازگی برای بازی در سریال «گاندو ۲» قرارداد بسته‌ام که در آن نقش امیر موسوی، فرمانده ارتش را بازی می‌کنم.

شروع داستان با قضیه توقیف کشتی انگلیسی در آب‌های ایران شروع می‌شود و ادامه سریال به مساله شهری و جاسوسی که در شهر اتفاق می‌افتد مربوط است. سریال «گاندو یک» در خردادماه ۹۸ از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت که هنگام پخش با حواشی بسیاری مواجه شد.

وحید رهبانی، داریوش فرهنگ، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگار عابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، علی افشار، اتابک نادری و نیلوفر شهیدی در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها