يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۴۴۷۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
نشست مدیران استقلال شب گذشته در شرایطی به پایان رسید که اعضای هیات مدیره این باشگاه روی نام فرهاد مجیدی به جمع بندی رسیدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، بعد از استعفای محمود فکری از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال، هیات مدیره این باشگاه شبانه تشکیل جلسه داد و در نهایت روی فرهاد مجیدی به جمع بندی رسید تا این مربی دوباره سکان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.مجیدی پیش از ظهر امروز قرارداد خود را با باشگاه استقلال امضا خواهد کرد.

بعد از جدایی فکری نام‌های مختلفی مثل جواد نکونام، امیر قلعه نویی و ... برای هدایت آبی پوشان مطرح شده بود که البته باشگاه های فولاد با انتقال نکونام و گل گهر با انتقال قلعه نویی به استقلال مخالفت کرد.

مجیدی پیش از حضور فکری در جمع آبی‌پوشان هدایت استقلال را برعهده داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها