کد خبر: ۵۰۸۱۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
توسط طلاب و دانشجویان حامی جبهه پایداری انقلاب اسلامی؛
شبکه جهانی پایداری بصورت آزمایشی در سالروز اعلام انقلاب فرهنگی از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و در آستانه دور دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط طلاب و دانشجویان حامی جبهه پایداری انقلاب اسلامی راه اندازی شد. شبکه جهانی پایداری ساعت 19 امروز با پخش سخنرانی "آیت الله مصباح یزدی" آغاز به کار خواهد کرد. کاربران محترم می توانند از طریق آدرس اینترنتی shabakepaydari.com نظاره گر برنامه های "شبکه جهانی پایداری" باشند.
شبکه جهانی پایداری توسط طلاب و دانشجویان حامی جبهه پایداری انقلاب اسلامی راه اندازی گردید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری 598، شبکه جهانی پایداری بصورت آزمایشی در سالروز اعلام انقلاب فرهنگی از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و در آستانه دور دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه اندازی شد.

این شبکه با هدف اصلي پخش سخنرانی های سیاسی و مذهبی، گفت‌و‌گو، میزگرد، مناظره و اخبار که بصورت زنده و پیش تولید شده، در ساعاتی از روز در فضای مجازی است که در نوع خود قابل توجه است.

شبکه جهانی پایداری ساعت 19 امروز با پخش سخنرانی "آیت الله مصباح یزدی" آغاز به کار خواهد کرد.



برنامه‌ی ویژه‌ی و مستمر این شبکه با عنوان "اندیشه‌ی پایداری" هر شب ساعت 20:30 دقیقه پخش خواهد شد و تکرار آن روز بعد ساعت 10 صبح خواهد بود.

برنامه های شبکه جهانی پایداری هر روز از ساعت 19 آغاز می گردد و تا ساعت 22 ادامه خواهد داشت. تکرار این برنامه ها روز بعد از ساعت 9 صبح آغاز و ساعت 13 به پایان می رسد.

گفت‌و‌گو و مناظره‌های صریح با رعایت اخلاق اسلامی و حدود قانون اساسی جمهوری اسلامی، پوشش سخنرانی چهره‌های مذهبی و سیاسی متدین و انقلابی از برنامه‌های منحصر به فرد این شبکه می باشد.

لازم به ذکر است که کاربران محترم می توانند از طریق آدرس اینترنتی shabakepaydari.com نظاره گر برنامه های "شبکه جهانی پایداری" باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها