يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۶۶۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
پایگاه ۵۹۸ در گفتگو با جانشین سابق نماینده ولی فقیه درسپاه:
ایشان شم سیاسی ندارند و قدرت تجزیه و تحلیل مسائل سیاسی را ندارند و نمونه های متعددی دارد و من به ایشان پیشنهاد می کنم که در این عرصه ورود پیدا نکنند تا که بیشتر از این ضربه به خودشان نزنند و همچنین می توان دریافت اطلاعات غلط توسط ایشان و تاثیر پذیری از اطلاعات غلط را عامل دوم تحلیل های ایشان دانست و به نظر بنده ایشان ارتباط جدی با رسانه های ضد انقلاب از نظر شنیداری دارند و یکی از منابع تغذیه ایشان رسانه ای ضد انقلاب و سایت های بیگانه است.
سرویس سیاسی پایگاه 598 - سخنان جنجالی علی مطهری که هر بار از پشت تریبون مجلس شورای اسلامی اسباب شادی دشمنان نظام را فراهم می نماید، این بار به تهمت و افترا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین بیان الفاظ زشت و غیراخلاقی درخصوص رئیس جمهور پرداخت. سخنانی که هیچ ارتباطی به منظومه فکری پدر گرانقدرش علامه شهید مطهری نداشته و حتی با الفبای مبانی اخلاقی نیز هم سو نمی باشد.



به همین منظور حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با پایگاه 598 در خصوص اتهامات اخیر علی مطهری مبنی بر دخالت سپاه پاسداران در انتخابات اخیر بیان داشت: افتراهای علی مطهری نسبت به سپاه، صددرصد کذب محض است و متاسفانه ایشان گاهی در تشخصیص وضعیت و شرایط و هم در موضع گیری و نحوه ورود به مواضع دچار خطاهای فاحشی می شوند و نمونه های متعددی از عملکرد بد ایشان را در سالهای گذشته شاهد بوده ایم.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: دقیقاً ایشان همان حرفی را می زند که رسانه های بیگانه اعم از CNN ، BBC و دیگر رسانه های بیگانه می زنند و این سخنان علی مطهری هم مورد استقبال تلویزیون های بیگانه قرار گرفت و این رسانه های معاند بایک شعفی با این سخنان برخورد کردند و می توانیم بگوییم که ایشان مسئول تدارکات رسانه های بیگانه هستند و متاسفانه مسئول مهمات قبضه های آتشباری رسانه های دشمن شده اند.

وی گفت: بنده تعجب می کنم که ایشان چطور به خودشان اجازه می دهند که در سطح سیاسی کلان ورود پیدا کنند در صورتی که الفبای تشخیص مسائل سیاسی را ندارند و من معتقدم که خود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه دارد که از ایشان شکایت کند چون سپاه متعلق به خودش نیست و فرماندهان سپاه اینجا مجاز نیستند که مصلحت اندیشی کنند و نسبت به این موضوع کوتاه بیایند و باید اقامه دعوا کنند و به صورت جدی موضوع را پیگیری کنند.

ذوالنور اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ و پاسدار انقلاب و دستاورد های انقلاب است و سپاه برای حفظ نظام و کشور ده ها هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و سپاه امر کوچکی نیست که حیثیتش ملعبه ی تعدادی انسان تازه به دوران رسیده شود که حتی یک روز هم در جنگ و جهاد و جبهه حضور نداشتند و صرفاً با در اختیار گرفتن یک تریبون و به‌به و چه‌چه کردن ضدانقلاب، اختیار خودشان را از دست می دهند.

وی افزود: بنده معتقدم فرماندهان سپاه حق تساهل و تسامح را در این موضوع را ندارند و اگر نسبت به این موضوع کوتاه بیایند از سوی  شهدای سپاه بخشیده نخواهند شد و از طرفی مدعی العموم هم نباید نسبت یه این موضوع بی تفاوت باشد و آنها هم به وظیفه خودشان باید عمل کنند.

حجت السلام ذوالنور با توجه به شرایط فکری علی مطهری بیان داشت: ایشان شم سیاسی ندارند و قدرت تجزیه و تحلیل مسائل سیاسی را ندارند و نمونه های متعددی دارد و من به ایشان پیشنهاد می کنم که در این عرصه ورود پیدا نکنند تا که بیشتر از این ضربه به خودشان نزنند و همچنین می توان دریافت اطلاعات غلط توسط ایشان و تاثیر پذیری از اطلاعات غلط را عامل دوم تحلیل های ایشان دانست و به نظر بنده ایشان ارتباط جدی با رسانه های ضد انقلاب از نظر شنیداری دارند و یکی از منابع تغذیه ایشان رسانه ای ضد انقلاب و سایت های بیگانه است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ایشان از شایعات و آنچه که دیگران می سازند و در داخل پژواک پیدا می کند گاهی از اوقات تحت تاثیر قرار می گیرند و نسنجیدن عواقب یک بحث و یک موضع یکی از دلایل کج روی ایشان در مسائل سیاسی است.

وی تاکید نمود: به عنوان نمونه یکی از اشتباهات فاحش سیاسی علی مطهری سخنان ایشان در برنامه امروز دیروز فردا در ایام فتنه سال 88 بود که ایشان در آن برنامه نظام را همپای با سران فتنه و ضد انقلاب و استکبار جهانی نظام را زیر سوال بردند که چرا نظام سیمای ملی را در اختیار سران فتنه قرار نمی دهد. اگر کسی الفبای سیاست را بداند قطعا این سخن را نمی گوید به این دلیل که قانون اساسی و قوانین موبوطه همه موارد انتخابات را مشخص کرده و راه بسته ای در این قوانین وجود ندارد.

حجت السلام ذوالنور در پایان اظهار داشت: توصیه بنده به آقای علی مطهری این است که حرمت نام پربرکت و ارزشمند و مقدس شهید علامه مطهری را حفظ کند و از این باب که به ایشان انتساب دارند به خودشان اجازه ندهند که اهداف و آرمان هایی که شهید مطهری زندگی یشان را پای آن گذاشتند بازی کنند و اگر امروز علامه شهید مطهری بودند به طور قطعی از ایشان اعلام تبری می کردند و کسانی که منسوب به شهدای بزرگ ما هستند باید بیشتر مراقبت کنند که به حیثیت و ارزش های این شهیدان لطمه ای وارد ننمایند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
۸۲
۲۴
ایشان پسر خلف شهید مطهری هستند و کسانی به ایشان این تهمت ها را می زنند بروند به حساب خود برسند که پیامبر فرمودند به حساب خود برسید پیش از آنکه به حساب شما برسند
پاسخ
جشنی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
پسر نوح با بدان بنشست ، خاندان نبوتش گم شد

دوست عزیز خوبه بدونید استکبار و در راس اونها آمریکا و انگلیس در صدر برنامه شون برای غلبه به ملت ایران جذب فرزندان مسئولان و بزرگان ایران می باشد که از قبل از انقلاب به خوبی این برنامه رو اجرا کردن و نتیجه های خوبی هم گرفتن کافیه به اسناد لانه جاسوسی که برخی از اونها توسط آقای پوازغدی در رسانه ملی اعلام شد مراجعه کنید و بدونید که متاسفانه 50 درصد مسئولین ارشد در زمان انقلاب از طریق فرزندان ایشان در اونها نفوذ کردن که نمونه های بسیاری در اطراف ما موجود می باشد چه فرزندان علما طراز اول و چه فرزندان سرداران بزرگ دفاع مقدس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
اتفاقا ایشان فرزند ناخلف شهید مطهری هستند.ایشان که نان پدر بزرگوار خودشان را میخورند, کجا مانند آن بزرگوار بوده که اینقدر ادعا دارند. ایشان ادب دارند؟( که در مجلس فحاشی ایشان را دیده ایم. وی اسوادی مانند پدر بزگوارشان دارند. آقای علی مطهری وقتی که توانست یک صفحه در سطح کتابهای شهید مطهری مطلب بنویسد , آنوقت بیاید و ادعای سواد و ..... داشته باشد.
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
شما اصلا متن بالا رو خوندی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
۱۴
۴۶
از ایشونباید شکایت بشه تا اگر مدرکی داره رو کنه و اگر آفتی هست پاک سازی بشه. اگر هم نداره مجازاتش رو بده. در شرایط فعلی تصوری که وجود داره این هست که چون مطهری گفته اسامی رو دستش داره و اگر به رویه اشون ادامه بدن افشا میکنه اگر سپاه شکایت نکنه یعنی از افشاگری اون میترسه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
۳۱
۲۱
باز يكي از شما انتقاد كرد و طبق معمول در يك رفتار كليشه اي او را متهم به مسائل مختلف كرديد؟ يهو بگيد كسي تو مملكت حق اعتراض ندارد ديگه و فقط يك صدا بايد شنيده بشه
پاسخ
کویری
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
۱۷
۳۰
مادر بزرگوار ایشان قبل از انتخابات در مورد ایشان در سخنرانی از برخی گله کرده بودند که نسبت به دردانه اشان کم لطفی شده است و شاید بسیاری رای خود را بخاطر فرمایشات مادر به علی دادند..ای کاش اکنون مادر بزرگوارشان در خصوص صحبتهای اقازاده توضیحاتی بفرمایند تا مجدد فرزند دلبند ایشان مورد بی مهری مردم قرار نگیرند...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
۱۵
۲۰
طبيعي است اقاي ذوالنور اين گونه حف بزند چون ايشان ...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
۲
۲
لطفا این 2 خبر را به صورن ویژه کار کنید.
ان شا الله ماجور است و جبران می شود.

1- از شنود اشباح تا اشباح جنگل(قسمت اول از پنج)
http://www.ammariyon.ir/fa/news/20178/%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D8%AD-%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D8%AD-%D8%AC%D9%86%DA%AF%D9%84%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D9%86%D8%AC

2- مشتی نمونه خروار از اتهام زنی های اسفندیار رحیم مشایی معاون اول وقت و سه نقطه ی رئیس جمهور به دیگران
http://www.ammariyon.ir/fa/news/20177/%D9%85%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AE%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%AA%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%B2%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%81%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D8%AD%DB%8C%D9%85-%D9%85%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D9%88%D9%82%D8%AA-%D9%88-%D8%B3%D9%87-%D9%86%D9%82%D8%B7%D9%87-%DB%8C-%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86
پاسخ
حسن
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۱
۱۱
۵
با سلام
قاضی القضات نیز بطور تلویحی سخنان مطهری را تائید نمودند.
گفتند تخلف برخی از سپاهیان نباید به نهاد سپاه منتسب گردد.
مگر فارس و مشرق و ... متعلق به سپاه نیست؟ مگر این رسانه ها در انتخابات به نفع یک جریان خاص عمل نمیکردند؟ مگر بودجه این سایت ها از بیت المال تامین نمیشود؟
مگر صفار هرندی و موسوی مدیر مسئول فارس و فدائی و زاکانی و سروری و .... همه گی سپاهی نیستند؟
طیف دیگر سپاهیان نیز مانند رضائی و علائی و ... نیز وضعشان معلوم است
مسلما این افراد در تائید و نفی صلاحیت ها نقش بزرگی ایفا کردند .که خود فدائی به آن بطور آشکار اقرار کرد.
البته حساب اکثریت سپاهیان غیور و ولایت مدار از سیاست پیشه گان سپاهی جدا است.
ولی متاسفانه اکنون این افراد شده اند مظهر سپاه در بین رسانه ها
مگر خود آقا در سخنرانی شان در دیدار با سپاهیان این آقایان را از راهی که در پیش گرفته بودند منع نفرمود؟ چقدر به توصیه ایشان عمل شد؟ چرا باید طوری رفتار میکردند تا حرف امثال مطهری در بین برخی از مردم متاسفانه خریدار دارد.
خود همین آقای ذالنور کم آب به آسیاب دشمن در القای حاکمیت دوگانه ریخت؟ حالا دارد به مطهری نصیحت میکند .وضع خودش به مراتب از مطهری بدتر است . وباعث شد از سپاه با پوشش شرکت در انتخابات بطور محترمانه اخراج گردد.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۶
۱
بالاخره سپاه در انتخابات دخالت داشته یا نه؟
پاسخ
علي احمدي
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۶
۵۹
گيرم كه پدر فاضل از فضل پدر تورا چه حاصل .تاكي بايد مراعات احترام به نسب كسي را داشت وتسامح و تساهل كردو اجازه داد شخص از ان موقعيت سوء استفاده كند.اين نماينده دقيقا شعور و فهم موكلان خود را هدف رفته .خواهشمند هستم تا مسئولين مربوطه جواب اين كم خردي ها را بدهند.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۶۲
۶
لابد مردم خوب تشخیص نمی دهند چون جناب ذوالنور جا ماند و مطهری همچنان محبوب مردم است.
پاسخ
حاجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۶۰
۶
ذالنور اگر آدم موجهی بود از قم رای می آورد
پاسخ
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۵۶
۵
در انتخابات دور اول ریاست جمهوری اقای احمد نژاد ما را بردند به مقر گردان عاشورا در داخل بسیج و برایمان فردی آوردند از طرف روزنامه جوان که فکر میکنم همان سردبیرش بود و ایشان ضمن توهین های زیاد به خاتمی و هاشمی خواست که ما به یک اصول گرا رای بدهیم و اسامی آنها را هم گفتند و اما میگفتند ببینید کی از همه بهتر است و د رآخر اسم آقای احمدی نژاد را طرح کردند . این موضوع در حضور نزدیک به سیصد نفر اتفاق افتاد . اگر این دخالت د رانتخابات نیست پس چیست؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۵۹
۴
يه سوال پدر اين مرد مطهريه . پدر ذو النور كيه يكي معرفي كنه .؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
رابطه پدر و فرزندی اینقدر مهمه؟؟!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
برای این دوستمون متاسفم که هنوز ارزش رو به این میده که پدر کی کیه!!!!افرین واقعا
حميد 2
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۸
۲
دوستان واقعيت اين است كه فرماندهاني از سپاه از افراد بخصوصي حمايت كردند ، سپاه نيز سكوت كرده ، چه نتيجه بايد گرفت من معتقدم مطهري فردي شايسته اي نيست وليكن نقد حجاب او كه تهران شده كاواره خانه واقعا اينگونه است فقط شما برويد خيابانها ببينيد حجاب چگونه است ؟ اما چرا اينقدري كه حساسيت روي سپاه است روي امام هادي و امامان ديگر نيست ؟ آيا سپاه نعوذبالله از ائمه طاهرين ما طاهرترند ؟
سپاه بايد بپذيرد اشتباه مي كند يا طرفداري و برله كانديدي موضع گرفتن يا سياست زدگي توجه كنيد بنده با فهم سياسي كه حضرت آقا مي فرماييد سپاه بايد فهم سياسي داشته باشد مخالف نيستم من مي گويم سياست زدگي باعث مي شود سپاه كه نهادي انقلابي است دچار فسادهاي عديده اي شود همچون مجلس شوراي اسلامي .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
مگر قبل از انتخابات, طیف همین آقایون نبودند که بانی گشت ارشاد را آقای احمدی نژاد میدونستند ؟!! .. و حالا .. آنها رو عامل بی حجابی؟؟!!! قدری چشمها را باز کنید و کمی وجدان ....!
ناشناس
Germany
۲۰:۵۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۱
۵۳
اون افراد ضد انقلاب كه نخود هر سايتي ميشن و به دستور اربابهاشون نظر پردازي ميكنن بدونن به كوري چشم اونها برادر ذوالنور در خارج از مجلس كاربرد بسيار بيشتري خواهند داشت تا در مجلس. ايشان آنجا هم فقط بر حسب وظيفه خود را كانديد كرد نه براي راي آوردن
پاسخ
ناشناس
Switzerland
۲۱:۲۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۰
۲
از جن گیرای ریاست جمهوری چه خبر
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۴۷
۱
هرگاه یکی حرف حق بزند ضد انقلاب ضد ولایت و...است راست می گوید سپاهیان واقعی یا در جنگ شهید شدند ویا ازدست عدهای دنیا پرست کنار کشیدن ..خدایا در این مملکت حتی نماینده هم نمی تواند انتقاد کند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۲۹
۱
مطهری اخبارش را از بولتن های جهت دار و صدا و سما انحصار طلب دریافت نمی کند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها