کد خبر: ۵۹۶۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
این دومین باری است که این دو تیم درتورنمنتهای اخیر، مقابل هم قرار می گیرند ونارنجی ها درانتظار آنند که بتوانند نتیجه بازی شان مقابل دانمارک، در جام جهانی 2010 را تکرار کنند
هلند

Stekelenburg
Van der Wiel, Heitinga, Bouma, Willems
De Jong, Van Bommel
Robben, Sneijder, Afellay
Van Persie
دانمارک

Andersen
Jacobsen, Kjaer, Agger, S Poulsen
Zimling, Kvist
Rommedahl, Eriksen, Krohn-Dehli
Bendtner

سایت گل- بعید به نظر می رسد که یوریس ماتیسن، مدافع باتجربه هلند به موقع بهبود یافته و بتواند با رهایی از بند مصدومیتش از ناحیه همسترینگ، تیم ملی کشورش را در دیدار امشب مقابل دانمارک در خارکیف یاری کند. 

ویلفرد بوما، بازیکن آیندهوون که  آخرین بازی اش برای هلند را در رقابتهای یورو2008 برگزار کرده بود،می تواند به خاطر تجربه بین المللی بیشترش در مقابل رون فلار ، به ترکیب اصلی خط دفاعی نارنجی ها بازگردد. 

به علاوه انتظار می رود تا روبین فان پرسی بتواند با پیشی گرفتن از کلاس یان هونتلار در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود. احتمالا برت فان مارویک تیمش را با سیستم 1-3-2-4 روانه میدان خواهد کرد. 

از سوی دیگر دانمارک، قهرمان یورو1992 مصدوم خاصی ندارد و احتمالا با همان ترکیبی که موفق شده بود تا در دیدار دوستانه اخیرش با نتیجه 2-0 استرالیا را شکست دهد ، به مصاف هلند خواهد رفت. نیکلاس بندتنر تنها مهاجم این تیم خواهد بود و از حمایت و کمک کریستین اریکسن، ستاره آژاکس بهره خواهد برد.
  • تیم ملی هلند تنها در سه تا از هفت دیدار رسمی اخیرش به پیروزی رسیده ( سه برد، یک تساوی و سه باخت) 
  • آخرین مصاف این دو تیم در رقابتهای مرحله گروهی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی بود که هلند در آن بازی توانست با نتیجه 0-2 به پیروزی برسد.
  • هلند در رقابتهای مرحله مقدماتی یورو2012 موفق ترین تیم بود و در ده بازی مقدماتی اش 37 گل به ثمر رساند و کلاس یان هونتلار با 12 گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفت. 
  • اگر یترو ویلمز (تصویر سمت راست) ، بازیکن هجده ساله هلند ار این دیدار به میدان برود، جوان ترین بازیکن تاریخ رقابتهای یورو لقب خواهد گرفت.
  • دانمارک در شش بازی از هشت دیدار رسمی اخیرش به پیروزی رسیده. 
  • چهل و پنج سال از آخرین باری که دانمارک توانسته بود تا هلند را شکست دهد می گذرد. آن برد با نتیجه 2-3 و در مرحله مقدماتی رقابتهای یورو در 4 اکتبر سال 1967 و در کپنهاگ به دست آمد. 
  • این دو تیم برای سی و یکمین بار مقابل یکدیگر قرار می گیرند که رکورد دانمارک کسب 8 برد مقابل هلند است. ده مصاف با تساوی به پایان رسیده و هلند 12 بار توانسته تیم حریف را شکست دهد.
  • شاگردان مورتن اولسن در مرحله مقدماتی 15 گل به ثمر رساندند که دومین تیم بودند که کمترین گلها را درمرحله مقدماتی یورو2012 به ثمر رساندند و تنها یونان با 14 گل، قبل از این تیم قرار داشت. آنها دو بازی کمتر از یونان و چک ( که آنها هم 15 گل به ثمر رسانده بودند)،برگزار کرده بودند. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها