کد خبر: ۸۰۶۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
در حکمی از سوی رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، افشین حیدری رئیس انجمن کریکت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در حکمی از سوی محمد علیپور، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، افشین حیدری به عنوان رئیس انجمن کریکت منصوب شد.

حیدری پیش از این به عنوان سرپرست انجمن کریکت فعالیت می‌کرد.

 

* قهرمانی زنجان در مسابقات دارت جانبازان کشور

مسابقات دارت جانبازان کشور با حضور 130 ورزشکار در قالب 26 تیم از 25 استان کشور و در 6 کلاس مختلف(پزشکی) به میزبانی استان البرز برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها، زنجان با کسب 42 امتیاز قهرمان شد، تهران با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم شد و گیلان به عنوان سومی بسنده کرد.

 

* دعوت از 16 بازیکن به اردوی تیم ملی راگبی بانوان

مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی راگبی بانوان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از امروز در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود.

براین اساس، کادر فنی تیم ملی 16 راگبی‌باز را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که به شرح زیر است:

صبا حیاتی، زهره صادق‌پور، زهره عینی، سونیا شاه‌محمدی، معصومه خورشیدی، فرشته شلانی، یاسمن کرمی، مریم هاشمی ( کرمانشاه)، فرشته سارانی، فرزانه نواب‌راد، سارا سلیمانی، سارا عبدالملکی (تهران)، هدیه مقدس زاده (گلستان)، هاجر جعفری ( قم)، زهرا افشار (کرمان)، فائزه خلفی (خوزستان)

فاطمه مولایی (سرمربی)

مربیان: زهرا نوری و فیروزه ابراهیمی 

تیم ملی راگبی بانوان خود را برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا (سونز) و انتخابی جام جهانی که در تاریخ 15 و 16 مهرماه در هند برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

این مسابقات با حضور 16 تیم برگزار می‌شود که در نهایت 3 تیم برتر جواز حضور در مسابقات جام جهانی را دریافت خواهند کرد.

مسابقات جام جهانی راگبی بانوان سال آینده به میزبانی روسیه برگزار می‌شود.

 

* تهرانی‌ها صدرنشین لیگ بیس‌بال

مرحله برگشت مسابقات بیس‌بال باشگاه‌های ایران در منطقه شمال با صدرنشینی و صعود مقتدرانه تیم هیئت انجمن‌های ورزشی (آذرخش) تهران به دور دوم همراه بود.

در آخرین بازی مرحله برگشت که در زمین شماره 4 مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، تهران با نتیجه 17 بر 5 مقابل شهرداری سمنان به برتری رسید تا به عنوان تیم نخست منطقه شمال به دور دوم صعود کند.

به این ترتیب تیم‌های هیئت انجمن‌های ورزشی تهران و شهرداری سمنان در رده‌های اول و دوم منطقه شمال ایستادند و راهی مرحله بعد شدند.

این دو تیم در مرحله دوم با دو تیم برتر منطقه جنوب مصاف خواهند داد.

مرحله رفت مسابقات بیس‌بال منطقه جنوب نیمه دوم مهرماه به میزبانی اراک برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها