کد خبر: ۸۰۹۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۰۲ مهر ۱۳۹۱
يك عكاس دفاع مقدس گفت: در آن چند باري كه تنهايي به محضر امام خميني (ره) رفتم تا از ايشان عكس پرتره بگيرم با امام ديالوگ‌هاي جالبي داشتيم كه ...
سعيد صادقي در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگي «خبرگزاري دانشجو»، در خصوص عكس هايي كه از دوران انقلاب اسلامي گرفته گفت: بعد از انقلاب اسلامي بارها به جماران مي رفتيم تا از امام خميني (ره) عكس بگيريم.
 
وي ادامه داد:برخي مواقع براي پوشش برنامه ها و سخنراني هاي امام خميني (ره) عازم جماران مي شديم و سه تا چهار باري اتفاق افتاد كه من به تنهايي به محضر امام رسيديم تا از ايشان عكس پرسنلي بگيرم.
 
اين عكاس دفاع مقدس در خصوص يكي از ديدارهايي كه براي گرفتن عكس پرسنلي با امام خميني (ره)داشت، افزود: در آن چند باري كه تنهايي به محضر امام خميني (ره) رفتم تا از ايشان عكس پرتره بگيرم، با امام ديالوگ هاي جالبي داشتيم كه باعث خنده و مزاح شده بود.
 
صادقي گفت: من آن روز براي عكس گرفتن مدام به حضرت امام(ره)  مي گفتم حالت هاي مختلفي بگيرند مثلاعمامه شان را بردارند تا علاوه بر عكس با عمامه عكس بدون عمامه هم بگيرم يا مثلا مدام مي گفتم لبخند بزنيد و جاي امام خميني (ره) را براي عكس گرفتن جا به جا مي كرديم.
 
وي در خصوص رفتار امام خميني (ره) در زمان عكس گرفتن خاطرنشان كرد: امام خميني (ره) خنده شان گرفته بود و با خنده و شوخي به من مي گفتند: «بس است ديگر اين قدر ما را اذيت نكن.»
 
اين عكاس دفاع مقدس ادامه داد: خاطرم هست حاج احمد آقا هم صدايشان در آمد و با مزاح گفتند: «كفايت مي كند و اين قدر امام را اذيت نكن.»
 
صادقي در پايان در خصوص خاطره عكاسي از امام خميني (ره) گفت: يادم هست آن روز هم از امام خميني(ره) عكس سياه و سفيد گرفتم و هم عكس رنگي.
 
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها