کد خبر: ۸۴۶۷۹
زمان انتشار: ۲۳:۲۲     ۱۸ مهر ۱۳۹۱
گزارشی از حال هوای مردم بجنورد در شب انتظار:
جمعی از مردم بجنورد با تشکیل زنجیره انسانی از میدان قائم تا چهارراه 17 شهریور این شهر، پس از پایان تکبیر، مسیر پیش بینی شده استقبال از معظم له را غبار روبی و آب و جارو زده و صحنه هایی بیادماندنی از عشق و ارادت به مقام عظمای ولایت را به نمایش گذاشتند. مقام معظم رهبری ساعت هشت صبح روز چهارشنبه وارد خراسان ‌شمالی خواهند شد و در محل استادیوم تختی بجنورد با مردم این خطه از ایران اسلامی دیدار خواهند کرد.
به گزارش پایگاه 598 در آستانه سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی و در آخرین شب انتظار، طنین الله اکبر مردم خراسان شمالی در آسمان پیچید.
 
مردم بجنورد و سایر شهرها و روستاهای خراسان شمالی، ساعت 21 سه شنبه شب، به شکرانه سفر مقام معظم رهبری بر فراز بام‌ها و میادین شهرهای استان، فریاد الله اکبر سردادند.

جمعی از مردم بجنورد با تشکیل زنجیره انسانی از میدان قائم تا چهارراه 17 شهریور این شهر، پس از پایان تکبیر، مسیر پیش بینی شده استقبال از معظم له را غبار روبی و آب و جارو زده و صحنه هایی بیادماندنی از عشق و ارادت به مقام عظمای ولایت را به نمایش گذاشتند.

برپایه این گزارش، شور و شوق مردم برای دیدار با مقام معظم رهبری حاکی است، گروه‌های پیاده مردمی از صبح روز گذشته از روستاها و شهرهای اطراف بجنورد به سمت این شهر حرکت کرده و سه شنبه شب را در حسینیه‌ها و سایر مراکزی که از قبل پیش بینی شده بود، اسکان یافتند.

همچنین کاروان موتورسواران نیز در خیابان‌های بجنورد، در حالی به حرکت درآمدند که حامل پرچم جمهوری اسلامی و مزین به تمثال مقام عظمای ولایت بودند.

همچنین میدان شهید بجنورد امشب با حضور خیل عاشقان ولایت، شاهد برگزاری دعای پرفیض توسل و دعا برای سلامتی رهبر معظم انقلاب بود و علاوه برآن، مراسم نورافشانی، پخش شیرینی، شکلات، شربت، چای و آش نیز در میدان شهید و میدان دفاع مقدس این شهر برگزار شد.
 
مقام معظم رهبری ساعت هشت صبح روز چهارشنبه وارد خراسان ‌شمالی خواهند شد و در محل استادیوم تختی بجنورد با مردم این خطه از ایران اسلامی دیدار خواهند کرد.
 
 
کاروانی متشکل از 600 نفر از قشرهای مختلف مردم شهرستان مانه و سملقان دقایقی پیش با پای پیاده به منظور حضور در مراسم استقبال از رهبری عازم بجنورد شدند.
 
اهل سنت منطقه مرزی راز و جرگلان شهرستان بجنورد به میمنت سفر رهبر انقلاب اسلامی نماز شکر اقامه کردند.

استاندار خراسان‌شمالی از ارائه 130 مصوبه برای توسعه استان به هیئت دولت با حضور رهبر انقلاب اسلامی برای توسعه و پیشرفت خراسان‌شمالی خبر داد.
 
 
زنجیره انسانی از میدان حضرت قائم (عج) تا چهارراه 17 شهریور بجنورد تشكيل مي‌شود.
 
همزمان با سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، جشنواره هنری با عنوان "میثاق با رهبری" برگزار مي‌شود.
 
همزمان با سفر مقام معظم رهبری چهار قطعه موسیقی در واحد شعر و موسیقی مرکز خراسان شمالی با همکاری مرکز موسیقی و سرود سازمان ویژه این سفر تولید شد.
 
 
 
خراسان شمالی ساعت 8 صبح چهارشنبه شاهد حضور مقام معظم رهبری در این استان خواهد بود.

رهبر معظم انقلاب در مدت حضور خود در خطه خراسان شمالی به شهرهای شیروان و اسفراین نیز سفر و با مردم این شهرها دیدار می کنند.

همچنین جلسه هیئت دولت طی روزهای آتی با حضور حضرت آیت الله خامنه ای در خراسان شمالی برگزار خواهد شد که مصوبات ارزشمندی برای استان به همراه خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
گمگشته یاران خراسانی خویشم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها