أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۸۴۸۲
زمان انتشار: ۱۶:۰۴     ۰۶ بهمن ۱۳۸۹
قصد دارم عکس هایی کاملا منتشر نشده! از افرادی برایتان بگذارم که نه تنها مستحق فاتحه نیستند که .../ من، نه تکلیف بهشت و جهنم آدم ها را معلوم می کنم نه از غیب خبر دارم. فقط بنا بر قضاوت تاریخ و عملکرد آشکار اشخاص، این را می گویم./"نورالدین کیانوری" (متاسفانه نوه شهید مشروطه آیت الله شیخ فضل الله نوری) رهبر حزب خائن توده و همسرش "مریم فیروز" که ده ها سال سابقه جاسوسی برای اتحاد جماهیر شوروی کمونیستی را داشتند
به گزارش 598 به نقل از بی باک، حمید داود آبادی، از رزمندگان و جانبازان کشور عزیزمان که در حال حاضر بعنوان عکاس، خبرنگار و نویسنده دفاع مقدس در حال فعالیت با رسانه های کشور می باشد، طی مطلبی نوشت:

قصد دارم عکس هایی کاملا منتشر نشده! از افرادی برایتان بگذارم که نه تنها مستحق فاتحه نیستند که ...
قضاوت با خودتان.

 من، نه تکلیف بهشت و جهنم آدم ها را معلوم می کنم نه از غیب خبر دارم. فقط بنا بر قضاوت تاریخ و عملکرد آشکار اشخاص، این را می گویم.

 دسته اول:


افرادی که مارکسیست بوده و به کل وجود خدا را انکار کرده اند و چه بسا افراد زیادی به دلیل راهنمایی های آنان از خدا روی گردان شده اند و بر اساس آموزه های قرآنی، روز قیامت همینان مسئول انحراف پیروان خود هستند.

 

 

 

 

 

 

سرلشکر ارتش شاهنشاهی "احمد مقربی" که سالها جاسوس سرویس امنیتی اتحاد جماهیر شوروی کمونیستی در ایران بود و سرانجام ۴ دی ١٣۵۶ اعدام شد و به سزای عمل خود رسید.

 

  

 

 

 

"احسان طبری" از تئوریسین های بزرگ مارکسیسم و حزب توده در ایران که جوانان زیادی را به راه کمونیسم و بی دینی کشاند. البته گفته می شود وی در سال های آخر عمر خود توبه کرده است. وی ٩ اردیبهشت ١٣۶٨ در زندان اوین مرد.

 

  

 

 

 

 

 

"نورالدین کیانوری" (متاسفانه نوه شهید مشروطه آیت الله شیخ فضل الله نوری) رهبر حزب خائن توده و همسرش "مریم فیروز" که ده ها سال سابقه جاسوسی برای اتحاد جماهیر شوروی کمونیستی را داشتند و این حزب همواره به عنوان مرکز جاسوسی شوروی در ایران قبل و بعد از انقلاب فعالیت داشته است. وی ١۴ آبان ١٣٧٨ مرد.

 

دسته دوم:


افرادی که چه بسا به نام مسلمان هم در حزب و گروه خود ثبت شده اند ولی هیچ گونه اعتقاد قلبی و عملی به اسلام نداشتند هیچ، با عملکرد خائنانه خود تعدادی از افراد را یا به چوبه اعدام سپردند یا به زیر شکنجه های وحشی ساواک انداختند.


لیلا زمردیان
دختر مثلا مسلمانی که بعدا مارکسیست دوآتشه شد. وی که همسر شهید "مجید شریف واقفی بود" به دلیل ارتداد و برگشت از دین اسلام، به همه اعتقادات خود و همسرش پشت پا زد و با "تقی شهرام" روی هم ریخت. تقی شهرام بی دین فاسد که از طرف ساواک شاه وظیفه مارکسیست شدن جوانان مسلمان سست اعتقاد سازمان مجاهدین خلق را برعهده داشت، طرح ترور و کشتار همه مخالفینش را عملی کرد. 


لیلا زمردیان به سادگی تمام همسر خود مجید شریف واقفی را به پای قرار ملاقات کشاند و با کمک عوامل تقی شهرام به قتل رساندند و جسدش را در بیابان های مسگرآباد جنوب تهران سوزانده و منفجر کردند.


سرانجام لیلا زمردیان فارغ التحصیل رشته فیزیک دانشگاه تهران 14 دیماه سال 55 توسط مأموران عملیاتی کمیته ی مشترک ضد خرابکاری، که به منظور شناسائی و دستگیری اعضای گروه های تروریستی مشغول به کار بودند، کشته شد.

موضوع از این قرار بود که مأموران خیابان ری به هنگام گشت در حوالی میدان شاه سابق به یک زن چادری جوان ظنین شده و چون قصد تعیین هویت او را داشتند، وی با استفاده از ازدحام جمعیت و ترافیک سنگین مبادرت به فرار می کند و به اخطارهای مأموران توجهی نمی کند و علاوه بر آن تظاهر به داشتن سلاح می کند. او در کوچه ی شترداران از ناحیه لگن خاصره و پا مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و چون از فرار نا امید می شود، با جویدن قرص سمی سیانور خودکشی می کند و در راه رسیدن به بیمارستان فوت می کند.

 

تقی شهرام
از فعالین مارکسیست که با طراحی ساواک توانست جوانانی را که عله شاه مبارزه می کردند به کمونیسم، بی دینی و فساد اخلاقی شدید بکشاند.
او در راستای حذف دین از بین نیروها، توانست برخی از همسران افراد عضو سازمان را فریب داده و خود با آنان رابطه فاسد برقرار کند.
شهرام بعدها سازمان مارکسیست لنینیستی "پیکار در راه آزادی طبقه کارگر" را بنیان گذاری کرد.

تقی شهرام در کنار قاضی دادگاه خود حجت الاسلام معادیخواه

سرانجام او که در بسیاری از قتل های درون گروهی منافقین نقش مستقیم داشت، در مرداد ۵۸ دستگیر و در مرداد ۵۹ از سوی دادگاه انقلاب اسلامی به اتهام صدور دستور ترور مجید شریف واقفی محاکمه و اعدام شد.
از تقی شهرام گوری یافت نشد.

 

بهرام آرام
از افراد مهمی که با کمک تقی شهرام توانست سازمان مجاهدین (منافقین) را کاملا از هرگونه اعتقادات اسلامی پاک سازی کند و به مارکسیسم و بی دینی بکشاند. وی یکی از افراد فاسد الاخلاق سازمان بود که با برخی از دختران جوان فریب خورده عضو سازمان و حتی همسران دیگران روابط فاسد داشت.

سرانجام بهرام آرام رهبر نظامی سازمان، در بعداز ظهر 25 آبان 1355 در میدان مخبرالدوله تهران دو اکیپ کمیته مشترک به تعقیبش پرداختند . در اواسط خیابان شیوا (سرآسیاب دولاب) بهرام متوجه تعقیب شده و با مامورین درگیر می شود . در جنگ و گریزی که رخ داد ، آرام در زمین محصور به دام افتاد و پشت مقداری آجر و مصالح ساختمانی سنگر گرفت و بعد از حدود یک ساعت تیر اندازی متقابل، سرانجام با انفجار نارنجک خودکشی کرد .


دسته سوم:

فرماندهان و روسای ساواک و از همه بدتر شکنجه گران آن سازمان که با اعمال وحشیانه خود، جوانان این مرز و بوم را در راه آمریکا و اربابان جنایتکار خود قربانی کردند.

محمدرضا پهلوی قبل از مرگ در سواحل پاناما

جسد محمدرضا پهلوی بعد از سالها حکومت ظالمانه و برپاساختن کاخها!

مسجد رفاعی قاهره در مصر - مدفن محمدرضا پهلوی شاه آواره

تیمسار رحیمی از فرماندهان حکومت ظالمانه پهلوی و شریک در جنایات شاه

 

تیمسار امیرحسین ربیعی از فرماندهان ارتش شاه

 

تیمسار نصیری رئیس وحشی ساواک شاه

غلامحسین دانشی آخوند دربار حکومت پهلوی

تیمسار ناجی فرماندار نظامی اصفهان

ارتسبد فردوست مقام امنیتی دربار و عامل انگلیس و همه کاره شاه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۴
در انتظار بررسی: ۵۴
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
۶۰
۸
سلام خسته نباشید
چینش عکسها و توضیحات ان به شدت ضعیف است و مخاطب دچار اشتباه میشود. از تمام کسانیکه نام بردید بنده در مورد تیمسار ناجی تحقیق زیادی کردم. بد نیست حضرتعالی در مورد ایشان تحقیق کنید و بعد اینچنین بی پروا نظر بدهید و مدعی شوید بهشت و جهنم.... و بعد متناقض بگویید فاتحه روا نیست!!!!!!!!!!!!!!!!
مرحمت کنید حتما با چندنفر از امیران کنونی و سرهنگهای زیردست ناجی صحبت کنیدو بعد نفرینش کنید.این فرد از افرادی بود که باتوجه به شاهدوست بودن به دلیل اطلاعات اندکی که داشت انقدر مذهبی و معتقد به مسائل اخلاقی بود که شرابخواری در باشگاه افسران را لغوکرد نماز اول وقت میخواند روزه میگرفت و تمام شبانه روز در چادگان قدم میزد و بانیروهایش حتی سربازها حرف میزد و همانجا میخوابید!!!! این اقا کسی بود که دستور داد کسی در اصفهان به مردم شلیک نکند و این شهر شهدای تصادفی در انقلاب داشته است
پاسخ
دومان
Germany
۱۵:۴۸ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۳۰
۷
لازم است در مورد خانم مریم فیروز یکبار خوب تحقیق بکنید مریم فیروز تا اخرین لحظه عمرش بر ضد روباه پیر انگلیس جنگید با اینکه توسط حکومت اسلامی زندانی هم شد هرگز بر علیه امام حرفی که نزد حتی ستود و گفت امام چون ضد انگلیس هست باید از ایشان تقدیر شود فردی بود که به دستور امام ازاد شد هرگز وطن فروشی نکرد
پاسخ
فیروز
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
دوست محترم همیشه ابر قدرتها میدانند که چگونه انقلابها را به نابودی وافتضاح بکشانند مثلا کافی است شعار حکومت فقرا ومستضعفان را بین انها رایج کنند یک شبه هرچی لوله کش وسیب زمینی فروش شاگرد شوفری میشن وزیر یا با خریدمدرک از دانشگاههای ایرانی ونشد خارجی به بالاترین پستها رسیده وبا تصمیمات غلط خود ملک وملتی را به اتش میکشند همون کاری که با انقلاب ایران کردنددر واقع ایده وافکار کمونیست هارو با نام اسلام اینجا پیاده کردند
محسن
Netherlands
۰۹:۱۱ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۱۰
۱
سلام
صحبتها و مطالب شما علیه بزرگان نظامی دولت و رئیس دولت سابق بسیار مغرضانه و چموشانه است. این افراد اگه به مزاق شما بد بودن یا خوب نبودن بالاخره کشته شدن یا فوت کردن.
شما مگه در چه جایگاهی قرار داری که فکر میکنی از همه زیر و بم بهشت و جهنم با اطلاعی؟ حرف آخرم اینه که من نمیگم اینا خوب بودن یا بد اما مطمئنم شما هم خوب نیستی...
خداوند خودش همه رو به راه راست هدوایت فرماید.
پاسخ
بنده خدا
Netherlands
۱۱:۳۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
۸
۱
فکر کنم سال پیش بود که اتفاقی به این صفحه در اینترنت برخورد کردم. واقعاَ متإسفم این طور یک طرفه قضاوت می کنید. اگر نمی ترسید چرا شماره قطعه و ردیف قبرها را سانسور کردید؟ اگر خدایی هست، رفتن به بهشت و جهنم هم به کسی ربطی نداره منجمله شما. با کمی تحقیق و جستجو خیلی راحت میشه فهمید اکثریت قریب به اتفاق امرای ارتش شاهنشاهی چه افراد پاک و سالم و وطن دوستی بودند، نمونه‌اش سرلشکر ناجی، تیمسار نادر جهانبانی‏، تیمسار ربیعی، سرلشکر خسروداد و خیلی‌های دیگر. من که خدا را شکر شماره قطعه و ردیف بعضی از این مرحومین را داشتم، همین عید امسال به کوری چشم خیلی‌‌ها رفتم سر مزارشون و یک فاتحه جانانه براشون خواندم. خداوند روح تمام افراد بی‌گناهی که در این رژیم کشته شده‌اند را قرین رحمت بفرماید. آمین!
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
نادر جهانبانیان جاسوس سی ای ای بودوگزارشات نظامی را با پرواز اف 14 به اواکس های در رواز امریکا مخابره میکرد حتی روح شاه هم بی خبر بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۳۰ تير ۱۳۹۳
۱
۱
واقعا كه
پاسخ
کریم
Singapore
۰۰:۲۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۳
۳۹
۵
شما که معتقدین اینها بدون فاتحه است چرا روی شماره قطعه وادرس رو پوشاندهاید
پاسخ
milanm
United States of America
۱۱:۴۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۳
۹
۴
ار تیمسار رحیمی آدمی وطن پرستتر من ندیدم .کسی که در لحظه اعدام به جای التماس فریاد زد زنده باد ایران.شما میگویید آدم کشتند.انقلاب ایران را مقایسه کنید با انقلابهای دیگر.ببینید چند نفر کشته شدند.مگر بعد از انقلاب با مخالفان نظام چه کردند.اسم کسانی که در کهریززک یا در سال 67 زندانیان را اعدام کردند را چه میگذارید.آنها لایق چه چیزی هستند.مگر تسلام و املم علی نگفه با زندانی مدارا کنید .مگر امام علی با قاتل خود چه کرد.سال 67 کسانی که هزارا هزاران رندانی بیگناه راکشتند .تکلیفغ آنها چیست
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
تیمسار رحیمی جاسوس امریکا بود
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳
۱
۱۳
خیلی جالب بود، گورهای این افرادی ،حفره ای از جهنم است.نیاز به فاتحه ندارد
پاسخ
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۳
۱۳
۳
کریم آقا از همونجا که هستی فاتحه بخون . ایشالا قبوله D:
پاسخ
غبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴
۱۰
۴
من همین الان برای حداقل مریم فیروز که میشناختم فاتحه خوندم فقط همین یکی رو میشناختم که انسان فوق العاده بزرگی بود طوری که مناعت طبعش از تصور من و شما خارج است .... پس در مورد بقیه هم احتمالا قضاوتتان بدون خطا نیست.... قضاوت فقط و فقط متعلق به پروردگار است
پاسخ
علی معرف
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۲۰
۴
بهشت و جهنم رو ما تعیین نمی کنیم .....
خدا تعیین می کنه
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
۴
۲
کسی که برای منافع یک کشور بیگانه میجنگد تلاشش قابل تحسبن نیست هر چند بعضی از فعالیت هاش هم خط منافع ما باشد فرقی هم بین انگلیس و شوروی نیست
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
اکثر امرای ارتش شاهنشاهی متاسفانه یا جاسوس موساد بودند یا شوروی یا امریکا چون ذهن انها وابسته بود ومعتقد بودند بدون کمک این سه کشور جایی در دنیا ندارندوبه همین خاطر باید ملت خود را میفرختند مثل دکتر لاریجانی و......
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
۱۱
۲
یاد سرلشگران خدمتگذار گرامی باد
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
۱۵
۲
این فرماندهان ارتش شاه از ایران فرار نکردند چون گناهی نداشتن مثل نادر جهانبانی پس فاتحه رواست
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
۱۷
۳
شما که شورش ۵۷ راه انداختین چه کار کردین
پاسخ
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۶
۹
۳
روحشان شاد بنده حمد و سوره برایشان خواندم
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
چون از وقایع پش پرده هیچ اطلاعی نداری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
ادم برای یک وطن فروش منافق فاتحه نمی خونه
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
۱۰
۲
این ارتشی ها همیشه برای من اسطوره و الگوی زندگی هستند ... روحشان شاد
پاسخ
اریامهر
United States of America
۱۶:۵۱ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
۱۱
۳
انسانهای پاک و باشرفی بودن ...بخصوص رحیمی و جهانبانی امثال این افراد روی کره زمین دیگروجود ندارن من به واقع هرزمان این عکسهارو میبینم اشک ازچشمانم سرازیر میشود .روحشان شاد زنده باد ایران و زنده باد این افراد تا ابد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها