أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۹۷۸۲۹
زمان انتشار: ۰۰:۲۶     ۱۶ آذر ۱۳۹۱
وقتی که تحلیل وزارت اطلاعات یکی پس از دیگری به وقوع می پیوندد:
چند ماه پیش جمعیت انگشت شمار از عناصر ضدانقلاب تصمیم به راه اندازی شورایی به اصطلاح ملی نمودند. این تصمیم که از همان ابتدا با شکست در جمع آوری امضا و عضو گیری مواجه شد، پس از مدتی کوتاه همان تعداد محدود نیز سرناسازگاری برداشتند و از این شورای جعلی خارج شدند. در بین گروهک های خارج شده نام حزب پان ایرانیست و جبهه ملی خارج از کشور به چشم میخورد. ربع پهلوی قصد داشت با ایجاد این شورا حضور خود را در بین ضدانقلاب تقویت کند که از همان ابتدا مورد هجمه دیگر گروه ها قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598 ، چند ماه پیش جمعیت انگشت شمار از عناصر ضدانقلاب تصمیم به راه اندازی شورایی به اصطلاح ملی نمودند. این تصمیم که از همان ابتدا با شکست در جمع آوری امضا و عضو گیری مواجه شد، پس از مدتی کوتاه همان تعداد محدود نیز سرناسازگاری برداشتند و از این شورای جعلی خارج شدند.

اقدامات این شورا، که فراتر از فراخوان های مجازی نبود، روز گذشته در جلسه ای که نماینده ربع پهلوی حضور داشت اعلام کردند به دلیل غیر شفاف بودن اهداف شورا و غیر دموکراتیک بودن فضای حاکم بر کمیته موقت!! و همچنین معضلات و ابهامات جدی و غیر قابل حل همراهی با ربع پهلوی را امکان پذیر ندانستند.

در بین گروهک های خارج شده نام حزب پان ایرانیست و جبهه ملی خارج از کشور به چشم میخورد. ربع پهلوی قصد داشت با ایجاد این شورا حضور خود را در بین ضدانقلاب تقویت کند که از همان ابتدا مورد هجمه دیگر گروه ها قرار گرفت.

این درحالیست که اسماعیل نوری علا از اعضای این شورا پس از تحلیل وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در مورد عدم اجماع گروه های ضدانقلاب در مصاحبه ای با دویچه وله اعلام کرده بود: تحلیل وزارت اطلاعات به واقعیت نخواهد پیوست.









نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
GERMANY
۱۶:۴۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۱
۱
۰
وحضرت محمد ص میفرماید الملک یبقی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها