کد خبر: ۱۰۰۲۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۶ آذر ۱۳۹۱
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز دور جدید برخورد با اراذل و اوباش و اشرار خیابانی در چند روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار حسین ساجدی‌نیا با اعلام خبر آغاز دور جدید برخورد با زورگیران و اشرار خیابانی، افزود: در بحث اشرار، زورگیران و سارقان بهترین نیروها و تجهیزات پلیس پایتخت، به کارگیری می‌شود.

وی با اشاره به دستگیری چهار تن از زورگیران خشنی که فیلم سرقتشان در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت: در همین راستا با استفاده از تجهیزات و امکانات خوبی که در اختیار پلیس قرار داشت، توانستیم به این توفیق نایل آییم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در حوزه سرقت، برخورد با زورگیری، اشرار خیابانی و اراذل سطح شهر تهران صورت گرفته است، گفت: همه همکاران ما در مجموعه فرماندهان پلیس‌های سراسر کشور نیز این برنامه را در دستورکار قرار داده‌اند و در صددیم با تعامل خوب با قوه قضاییه برخورد موثری در این زمینه داشته باشیم.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه خوشبختانه طی چند سال اخیر با استفاده از تجهیزات و امکانات و همچنین افزایش تعاملات با مراجع قضایی توانسته‌ایم این ماموریت‌ها را به خوبی انجام دهیم، به اجرای طرح‌های انضباط اجتماعی و امنیت محله‌محور اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح‌ها، توانسته‌ایم رضایت نسبی را برقرار کرده و ما در مجموعه پلیس به دنبال ایجاد احساس امنیت در مردم هستیم.

وی که در یک برنامه تلویزیونی سخن می‌گفت افزود: در صددیم با انجام هماهنگی‌های خوب با دادستان تهران و با اختیارات خوبی که در اختیار ماموران نیروی انتظامی گذاشته شده است، در چند روز آینده اقدامات خوبی را شاهد باشیم.

حضور هفت دقیقه‌ای ماموران پلیس در صحنه حادثه

گزارش مردمی روزانه 70 مورد در خصوص مواد مخدر، خانه فساد، اراذل و اوباش

به گزارش ایسنا، ساجدی‌نیا در ادامه با بیان اینکه میانگین حضور ماموران 110 در صحنه حادثه هفت دقیقه تخمین زده شده است، گفت: از زمان اعلام مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تا زمان حضور ماموران پلیس در صحنه حادثه به صورت میانگین هفت دقیقه زمان لازم است.

وی در ادامه ضمن تشکر از تعامل مردم با پلیس گفت: پل ارتباطی مردم با پلیس شماره 110 است و مردم می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در اختیار ماموران پلیس قرار دهند به گونه‌ای که به صورت میانگین روزانه 70 خبر در حوزه‌های مختلف از جمله مواد مخدر، خانه فساد، اراذل و اوباش از سوی مردم به پلیس گزارش می دهد.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه از چند سال پیش بر اساس دستور فرمانده ناجا در بحث جرایم خشن تیم‌های ویژه عملیاتی در پلیس آگاهی و پلیس امنیت تشکیل شد گفت: جرایمی همچون سرقت از بانک، طلافروشی، آدم ربایی و زورگیری جرایمی هستند که مردم به آنان توجه داشته که خوشبختانه این جرایم در شهر تهران به حداقل رسیده است.

2 سالی است گزارش سرقت از بانک نداریم

3 سال است تمام ربوده‌شدگان سالم به نزد خانواده برگشتند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: شاید دو سالی باشد که سرقت از بانک خاصی گزارش داده نشده است و این نشان می‌دهد برخورد قاطع پلیس و قوه قضاییه مثمر ثمر بوده است.

وی افزود: در حوزه آدم ربایی نیز حدود سه سال است که 100 درصد ربوده شدگان به سلامت نزد خانواده‌هایشان برگردانده شده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها