کد خبر: ۱۰۰۳۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
آیت الله عباس کعبی که در ماه های پایانی سال 89 با حکم آیت الله یزدی به عنوان معاونت جامعه و نظام جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم منصوب شده بود از سمت خود کناره گیری کرد. معاونت جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که رسالت روان سازی رابطه روحانیت با نظام مقدس را بر عهده دارد در دوران مدیریت آیت الله کعبی فعالیت های اثر بخش بسیاری را در راستای عمق بخشی روابط نظام و روحانیت انجام داده است.
به گزارش پایگاه 598، آیت الله عباس کعبی که در ماه های پایانی سال 89 با حکم آیت الله یزدی به عنوان معاونت جامعه و نظام جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم منصوب شده بود از سمت خود کناره گیری کرد.

بنابر اخبار رسیده حجت الاسلام و المسلمین نظری شاهرودی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به عنوان جایگزین ایشان منصوب شده اند.



هنوز خبر دقیقی از علت کناره گیری ایشان از این معاونت با نزدیکی به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری توسط منابع رسمی منتشر نشده است.

لازم به ذکر است معاونت جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که رسالت روان سازی رابطه روحانیت با نظام مقدس را بر عهده دارد در دوران مدیریت آیت الله کعبی فعالیت های اثر بخش بسیاری را در راستای عمق بخشی روابط نظام و روحانیت انجام داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ارباب غلام روسیاهتو دریاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۹ - ۲۷ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
شیخ خیلی دوستت داریم...
بچه های اهواز
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها