کد خبر: ۱۰۰۵۸۸
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
نمایش یووه در این مسابقه از بی‌نقص ترین بازیهای فصل یووه در این فصل بود
Antonio Conte - Juventus

به گزارش 598 به نقل از سایت گل -میرکو ووچینیچ درباره سرمربی یووه می گوید: او خشم خود را به ما انتقال می دهد ... و این راز موفقیت یوونتوس در دوران حضور این پدیده جدید مربیگری فوتبال دنیاست که با یورگن کلوپ سرمربی دورتموند تیم های درجه اولی را ساخته اند.

بیانکونری پس از شکست  شب قبل اینتر میلان در مقابل لاتزیو این فرصت را داشتند که باپیروزی در این مسابقه اختلاف خود را با تیم دوم حداقل به ۷ امتیاز افزایش دهند و این انگیزه ای برای بازیکنان این تیم فراهم کرده بود . در غیاب لئو بونوچی محروم ، مارونه در مرکز خط دفاعی یووه ایفای نقش می‌کرد و در حالی که بنتنر نیز سه ماه به علت مصدومیت از میادین دور بود ، یووه به مصاف این تیم رفت.

یووه از سال ۱۹۸۹ تاکنون به تیم آتلانتا نباخته بود و در این مدت ۱۴ پیروزی به دست آورده است ، در این دیدار نیز  تنها ۶۰ ثانیه از شروع بازی نگذشته بود که میرکو ووچنیچ پاس عمقی سباستین جووینکو را وارد دروازه تیم آتلانتا کرد . آنها با حملات پیاپی در نیمه اول دوگل دیگر وارددروازه آتالانتا کردند و در نهایت نیمه دوم را با حملات پیاپی و تمام نشدنی به پایان رساندند . یووه با این پپروزی ۴۱ امتیازی شد و باید هفته آینده جمعه شب به مصاف تیم کالیاری رود .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها