کد خبر: ۱۰۲۰۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۰۳ دی ۱۳۹۱
رئیس سازمان لیگ گفت: قرداد ژوزه با پرسپولیس طبق قانون سقف قراردادهاست.

غلامرضا بهروان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برگزاری خوب دیدار استقلال و گهر دورود در جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که این بازی خوب برگزار شد و همه اهالی فوتبال و به خصوص مردم شریف لرستان و شهر دورود همکاری‌ خوبی انجام دادند که بازی به بهترین شکل برگزار شود. استانداری محترم لرستان، فرماندار دورود و کلیه مسئولان ورزشی استان به برگزاری خوب این بازی کمک کردند.

وی در مورد اینکه گهر در لیگ در شهر دورود میزبان خواهد بود یا نه، گفت: آنها نشان دادند که میزبان خوبی هستند و حق مردم دورود و لرستان است که در لیگ هم میزبان باشند و من سعی می‌کنم آنها به حق خود برسند.

وی در مورد گلایه‌های فتح‌الله‌زاده از سازمان لیگ قبل از بازی با گهر، گفت: فتح‌الله‌زاده دوست خوب من است و آن زمان تحت فشار بود و من در ورزش یاد گرفته‌ام که تحمل و صبر بیشتری داشته باشم. از فتح‌الله‌زاده هم می‌خواهم که حالا که از آن فشارها خلاص شده منصفانه قضاوت کند. من از مدیرعامل استقلال دلخور نیستم.

رئیس سازمان لیگ در مورد ثبت قرارداد فرهاد مجیدی که برخی می‌گویند غیرقانونی بوده، گفت: قرارداد مجیدی هنوز به سازمان لیگ نرسیده اما هیئت فوتبال تهران کار غیرقانونی انجام نمی‌دهد و وقتی در هیئت فوتبال تهران ثبت شده معنایش این است که قرارداد قانونی است.

بهروان در مورد وضعیت قرارداد ژوزه با پرسپولیس گفت: قرارداد این مربی با باشگاه پرسپولیس به تومان است و مبلغش طبق قانون سقف قراردادها هم هست اما ظاهرا قرارداد محرمانه دیگری هم وجود دارد که ما از آن بی‌خبریم. قانون به قرارداد اصلی استناد می‌کند. قراردادی که در سازمان لیگ وجود دارد.

وی در مورد اینکه گفته بود قانون سقف قرارداد را قبول ندارد، گفت: من این قانون را قبول ندارم اما تا زمانی که قانون هست باید به آن احترام گذاشت. باید قانون را به شکلی اجرا کرد که همه بر مدار روراستی و قانون حرکت کنیم.

رئیس سازمان لیگ در مورد تغییر برنامه بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر گفت: دیدار استقلال و آلومینیوم همان روز چهارشنبه است اما گهر درخواست کرده که زمان بازی‌اش به جای سه‌شنبه روز چهارشنبه انجام شود که در حال برررسی این درخواست هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها