کد خبر: ۱۰۲۷۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۰۶ دی ۱۳۹۱
اگر شمای نوعی مدیر هستی باید بتوانی ستاره ها را مدیریت کنی. من تیم پرستاره ای دارم و اگر نتوانم این بچه ها را کنار هم جمع کنم ، ول می کنم . می روم خانه .
شوالیه علی فتح الله زاده
به گزارش 598 به نقل از سایت گل -علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال در مصاحبه ای با سایت گل درباره مهمترین اتفاقات این تیم  اعلام نظر کرد. او که امروز مورد لظف هواداران پرسپولیس قرار گرفته بود به شوخی چند تکه ای به رویانیان زد!
حرف های فتح الله زاده را بخوانید:
 
من مدیر بحرانم
کار یک مدیر در یک تیم فوتبال ایران است که اجازه ندهد مشکلات بیش از حد طبیعی خود پیش بروند. بنده تا متوجه ماجرای جوادنکونام شدم با او جلسه گذاشتم و الحمدلله سوء تفاهم ها رفع شد تا ما با تمام قوا مقابل آلئمینیوم به میدان برویم و ان شاء الله صدر را پس بگیریم .

مشکل جواد ربطی به مجیدی ندارد
این از بدشانسی جواد بود که مشکلش درست خورد به ماجرای ورود فرهاد و تمرین او در استقلال . این درحالی است که مجیدی و نکونام رابطه خوبی با هم دارند و برعکس چیزی که می گویند جواد از آمدن فرهاد به تیم خیلی هم خوشحال بود و از این موضوع حمایت کرد.



شوخی های بی جا ؛ به نکونام حق می دهم ناراحت بشود
  در تمرینات استقلال بعضی از بازیکنان بی ملاخظگی مرده اند و شوخی های بی دلیلی با جواد نکونام داشته اند که باعث تکدر خاطر جواد شده است. من نمی خواهم خیلی قضیه را باز کنم ولی بازیکنان باید مراقب رفتارشان باشند چراکه اقا جواد بزرگ تیم ما و کاپیتان تیم ملی است  برایش بعضی چیزها مهم است. من هم هیچ ایرادی را متوجه او نمی دانم چون هرکس اخلاق خودش را دارد.

سلطانها و مدیریت مخصوص
اگر شمای نوعی مدیر هستی باید بتوانی ستاره ها را مدیریت کنی. من تیم پرستاره ای دارم و اگر نتوانم این بچه ها را کنار هم جمع کنم ، ول می کنم . می روم خانه . البته بازیکن هرچقدر هم بزرگ باشد باید در چارچوب خودش حرکت کند و در تیم ما این رویه وجود دارد.به خصوص که امیرقلعه نویی هم اینجاست .

قیمت سوخت و باقی قضایا
ما از آقای رویانیان سهمیه سوخت نگرفته ایم. برعکس از صدقه سری ایشان و با قیمتی که برای بنزین گذاشته اند دوچرخه هایمان را خریده ایم تا با ان تردد کنیم و عنقریب است که دوچرخه سوار شویم حاجی جان!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها