کد خبر: ۱۰۲۷۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۰۶ دی ۱۳۹۱
افکارنیوز: سري جديد برنامه «فيتيله‌اي‌ها» از بهمن ماه از شبكه دو شروع مي‌شود. محمود شهرياري اجراي اين برنامه را در كنار محمد مسلمي، علي فروتن و حميد گلي به‌عهده دارد.

محمد مسلمي، كارگردان و بازيگر فيتيله‌اي‌ها درباره سري جديد اين برنامه به جام‌جم گفت: سري جديد برنامه فيتيله‌اي‌ها از بهمن‌ماه آغاز مي‌شود. در سري جديد تصميم داريم كودك را در كنار خانواده بيشتر نشان دهيم. بنابراين در ده سالگي فيتيله روي اين موضوع به شكل حرفه‌اي كار كرده‌ايم تا برنامه از محتواي خوبي برخوردار باشد.

وي افزود: در سري جديد علاوه بر اين‌كه قصد داريم فرم برنامه را كاملا تغيير دهيم، تلاش مي‌كنيم تا برنامه به لحاظ زيباشناسي و محتوا هم جذابيت‌هاي لازم را براي مخاطبان داشته باشد.

مسلمي درباره انتخاب محمود شهرياري به عنوان مجري جديد برنامه فيتيله‌اي‌ها گفت: با توجه به اين‌كه محوريت برنامه كودك و خانواده‌ است، بنابراين تصميم گرفتيم يك مجري محبوب در برنامه داشته باشيم كه براي خانواده‌ها هم دوست‌داشتني باشد. به همين دليل محمود شهرياري را به برنامه دعوت كرديم.

وي ادامه داد: سري جديد اين برنامه شامل بخش‌هاي متنوعي براي كودكان، نوجوانان و خانواده‌هاست. بزودي در نشست خبري با حضور علي زارعان، مدير گروه خردسال و كودك شبكه دو اين بخش‌ها را اعلام مي‌كنيم. اميدواريم با حمايت شبكه بتوانيم يك برنامه شاد براي خانواده‌ها بويژه كودكان و نوجوانان توليد و پخش كنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها