کد خبر: ۱۰۳۹۱
زمان انتشار: ۱۵:۵۷     ۱۸ اسفند ۱۳۸۹
الهیان گفت: جریان زهرا بهرامی در جلسه اخیر کمیسیون امنیت ملی با حضور مسوولان مربوطه بررسی شد.
زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی برنا با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون متبوع خود گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی روز گذشته به منظور بررسی پرونده زهرا بهرامی از مسوولین وزارت خارجه، دستگاه قضایی و وزارت اطلاعات دعوت کرده بودند.

وی افزود: زهرا بهرامی شخصی مجرم و قاچاقچی بین المللی مواد مخدر و کوکائین بود و در حوادث سال گذشته جرایم امنیتی داشت که بعد از بررسی ها حکم اعدام برای وی صادر و ا جرا شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: تبلیغات گسترده ای در هلند نسبت به زهرا بهرامی صورت گرفت و تلاش شد از طریق سناریو سازی و طراحی که در رابطه با پرونده صورت می گیرد سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی در کشورهای اروپایی انجام شود.

وی تاکید کرد: این سناریو سازی طراحی مشترک منافقین و لابی صهیونیست در پارلمان هلند بود.

الهیان ادامه داد: زهرا بهرامی در هلند هم پرونده و سابقه محکومیت دارد و جرم وی در هلند نیز قاچاق مواد مخدر بوده است.

وی اظهار داشت: نمایندگان کمیسیون امنیت ملی از مسوولین مربوطه درخواست کردند که در رابطه با اینگونه پرونده ها در شرایطی که احتمال اینگونه سناریوسازی ها و طراحی ها می‌رود اطلاع رسانی به موقع نسبت به حقایق پرونده این افراد صورت بگیرد و به اطلاع مسوولین در کشورهای مختلف برسد.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: طراحی، سناریوسازی و جنگ روانی علیه ایران مسئله‌ای است که امروز به یک ابزار در جهت نیل به اهداف شوم دشمنان کشورمان تبدیل شده است و شاهدیم که در تمام این پرونده‌ها و سناریوسازی‌ها دشمنان از خانم های مسئله دار و مجرم حمایت می کنند که مشابه آنرا در پرونده سکینه محمدی هم داشتیم و به نظر می آید نوعی طراحی در میان است که به بهانه دفاع از زن و حقوق زن صورت می گیرد که این مایه افت برای جنبش های فمنیستی و به ظاهر مدافع حقوق زنان است.

الهیان در پایان گفت: در چندین ماه گذشته در کردستان چند زن و کودک در یک حادثه تروریستی به شهادت رسیدند اما هیچگونه واکنشی از به ظاهر مدافعان حقوق زنان ندیدیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها