کد خبر: ۱۰۴۵۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۱۳ دی ۱۳۹۱
سخنگوی دولت درباره انتشار برخی شایعات پیرامون تغییر معاون‌اول رئیس‌جمهور و وزیر کشور گفت: اگر این شایعات نباشد، رسانه‌ها تعطیل می‌شوند؛ باید این شایعات باشد تا ایجاد اشتغال شود.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس غلامحسین الهام سخنگوی دولت در پایان جلسه امروز دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آخرین مصوبات جلسه امروز هیئت دولت گفت: ما در جلسه امروز هیئت دولت چند مصوبه درخصوص ارتقای برخی از شهرستانها و تغییراتی در تقسیمات کشوری داشتیم.

وی افزود: بر اساس مصوبه دولت در استان بوشهر بخش عسلویه به شهرستان عسلویه ارتقاء پیدا خواهد کرد تا پشتیبانی خوبی از منطقه ویژه انرژی پارس صورت بگیرد.

سخنگوی دولت ادامه داد: در استان سیستان و بلوچستان چهار شهرستان داریم که شامل شهرستانهای میرجاوه،قصرقند،هامون و نیمروز می‌شود که این چهار شهر به شهرستان ارتقا یافتند؛ در استان تهران نیز، قرچک به شهرستان تبدیل خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره انتشار برخی شایعات پیرامون تغییر معاون اول رئیس جمهور و تغییر وزیر کشور گفت: اگر این شایعات نباشد  رسانه‌ها تعطیل می‌شوند باید این شایعات باشد تا ایجاد اشتغال شود.

سخنگوی دولت درباره اینکه وی برکناری وزیر بهداشت را تکذیب کرده بود اما وزیر بهداشت روز بعد برکنار شد گفت: من برکناری خانم دستجردی را در آن جلسه تکذیب نکردم بلکه گفتم ایشان با سیاست‌های دولت هماهنگ است و همینگونه هم بود.

الهام گفت: هم اکنون نیز هیچ تغییر و تحولی در دولت انجام نخواهد شد.

وی درباره انتصاب حمید بقایی بعنوان نماینده ایران در سازمان ملل نیز اظهار داشت: وزیر امور خارجه تاکنون در این‌باره حکمی نزده است و ایشان نیز همچنان در نهاد ریاست جمهوری حضور خواهد داشت تا بعنوان معاون اجرایی بحث استخدام‌ها را پیگیری کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها