کد خبر: ۱۰۴۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۲۱ اسفند ۱۳۸۹

دهمین شماره هفته نامه 9دی در حالی امروز منتشر شد که در صفحه گفتگوی این نشریه خاطرات زیبا برای اولین بار از رابطه آیت الله بهجت و حضرت آیت الله خامنه ای بیان شده است.

به گزارش رجانيوز، حجت الاسلام دکتر مرتضی آقاتهرانی که از شاگردان برجسته آیت الله بهجت بوده، در این گفت‌وگوی متفاوت به ذکر خاطراتی از زبان استاد خویش در خصوص ارتباط با حضرت ولی عصر و ظهور ایشان پرداخته است. بررسی علایم ظهور در عصر حاضر، ناگفته هایی از جلسات اخلاق هیئت دولت و نگاهی به اتفاقات اخیر دنیای اسلام از دیگر مسائل مطرح شده در این گفتگوی جذاب و خواندنی است.

هفته نامه خبری- تحلیلی 9دی که این هفته در 16 صفحه منتشر شده است، تیتر یک خود را به افتتاح "مجمع ناشران انقلاب اسلامی" اختصاص داده و با بیان اینکه در گام بلند جبهه فرهنگی، یک آرزوی متراکم 33 ساله بالاخره محقق شد، در گفت‌وگوهای جداگانه ای با دکتر غلامعلی حداد عادل، علیرضا مختارپور، محسن مؤمنی، مجتبی رحماندوست و دیگر اعضای این مجمع، به ابعاد مختلف این اتفاق مبارک فرهنگی پرداخته است.

صفحه جریان شناسی 9دی که چند هفته ای است راه اندازی شده، علاوه بر ادامه مطلب هفته گذشته خود با عنوان "نفوذی باند منتظری در مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام"، حاوی مقاله پژوهشی تفصیلی از پیام فضلی‌نژاد با عنوان "تاریخ سری ادبیات داستانی" است. نویسنده کتاب "شوالیه‌های ناتوی فرهنگی" در این مقاله به بررسی مستند ارتباط محافل ادبی و جایزه نوبل ادبیات با کودتاگران مخملی، جریانات فراماسونری و سازمان‌های جاسوسی پرداخته است. دکتر فاطمه آلیا هم با مطلبی در نقد جریانات فمینسیتی نویسنده دیگر مقاله این صفحه است.

این هفته نامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی همچنین در صفحه اندیشه خود گفتگویی با دکتر علی مصباح یزدی دبیر همایش مبانی فلسفی علوم انسانی انجام داده است. نقد عملکرد "مؤسسه سیمای مهرهستی" وابسته به شهرداری تهران و مقاله ای از سهیل کریمی از مطالب خواندنی صفحه هنر و رسانه دهمین شماره 9 دی است. 


علاوه بر موارد یاد شده، این مطالب را نیز می توان در جدیدترین شماره 9دی مطالعه کرد:


"آیا دولت به مترو کمک نکرده است؟" در صفحه اقتصاد؛ "رنج‌های پایدار سید احمد خمینی" در صفحه سیاست؛ گفت‌وگو با دکتر دوست محمدی در مورد بیداری اسلامی در صفحه اول؛ گفت‌وگو با نوام چامسکی در صفحه بین‌الملل؛ گفت‌وگو با دبیر شورای هماهنگی فعالان سایبری در صفحه بلاگستان؛ سومین بخش از سری مطالب جذاب "استعمار گوگلی" با عنوان "قاعده نفی سبیل، تکلیف ما و گوگل" و "تلویزیون ایران و رسالت آن در بازنمایی نوروز پساانقلابی" در صفحه آخر.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها