کد خبر: ۱۰۵۲۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۷ دی ۱۳۹۱
صفحه رسمی گروهک منفور منافقین در فیس‌بوک با ۳۰۰ عضو ناشیانه با انتشار عکس‌هایی که افراد در آن لباس‌های تابستاني و آستین کوتاه پوشیده‌اند ادعا کرده است اين تصاوير تجمعات امروز کرج و تهران است.
به گزارش  598 به نقل از خبرنگار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران: گروهک منافقین که سرمست خروج از لیست سازمانهای تروریستی کشورهای آمریکای شمالی و اتحادیه اروپا هستند به سبب جنایت‌ها و خیانتهای فراوانی که داشته‌اند هیچ مقبولیتی حتی در میان سایر گروهکهای ضد نظام ندارد.

منافق‌ها از گذشته جهت ابراز نوکری و جانثاری به صهیونیست‌ها و دشمنان ایران از هیچ خباثتی چون جاسوسی و ترور شهروندان و دانشمندان کشورمان فروگذاری نکرده‌اند.

صفحه رسمی این گروهک در فیس‌بوک با حدود ۳۰۰ عضو برای خوش خدمتی و خبرسازی دست به انتشار شایعاتي آنچنان ناشیانه و احمقانه زده است که باعث رسوایی گردانندگان این صفحه شده است انتشار دروغهايي شاخدار و بسيار ناشيانه که مشابه آن در هيچ يک از سايتهاي خبري ضد ايراني و وابسته به غرب وجود ندارد. ظاهرا اين اخبار در جهت تحميق و شستشوي مغزي هواداران اندک اين گروهک ميباشد که در اردوگاههاي مخوف فرانسه و ... اجازه دسترسي به ساير رسانه ها به جز رسانه هاي اين گروهک را ندارند.

در صفحه این گروهک در فیس‌بوک اخبار و تصاویری منتشر شده است که مدعي تجمعاتي در اين روزهاي زمستاني و سرد است در حاليکه افراد حاضر در این عکس‌ها در سرمای سوزناک زمستان آستین کوتاه به تن دارند و درختان سبز می‌باشند جالب اينجاست که اين تصاوير دراخبار پخش شده از صدا و سيما از تلويزيون گرفته شده است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
شريف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۱ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۱
۰
چكار كنند بد بخت ها تا حالا باكسي ارتباط نداشتند هنوز در فضاي 35 سال پيش بسر
ميبرند .نميدانند كه بچه هاي توي گهواره ما از آنها با هوشترند.!!!
پاسخ
سروش هرسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۲ - ۱۸ دی ۱۳۹۱
۱
۰
تاریخ مصرفشان تمام شده در مرصادیادمان نرفته جه جنایاتی مرتکب شدند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها