کد خبر: ۱۰۵۷۷۷
زمان انتشار: ۲۳:۴۷     ۱۹ دی ۱۳۹۱
لیگ برتر - تیم فوتبال ابومسلم فردا در چارچوب رقابت‌های جام حذفی مقابل استقلال قرار می گیرد و این در حالی است که خداداد عزیزی دیگر در این تیم فعالیت ندارد.

به گزارش 598، خداداد در گفت و گو با خبرآنلاین در مورد وضعیتش در ابومسلم می گوید: «من خیلی وقت است که دیگر در ابومسلم نیستم و بعد از بازی با صبا بود که از این تیم جدا شدم و دیگر کاری با ابومسلم ندارم. من چند بار به دلیل مشکلات مالی بازیکنان و سختی هایی که آنها می کشند با مسئولان باشگاه حرف زدم ولی هیچ اتفاقی نیفتاد. من گفتم به خوابگاه بازیکنان سر بزنید چون شوفاژ خوابگاه مشکل دارد، بعد از تمرین تغذیه درست حسابی نداشتیم و لباس گرم هم نبود که به بچه ها بدهیم. با این شرایط صدای بچه ها در می آمد و من هم نمی توانستم تحمل کنم.»
او ادامه می دهد: «بازیکنان مرا می شناسند و چشم من به چشم آنها می افتد. آنها اصلا مسئولان باشگاه را نمی بینند و وقتی با من روبرو می شوند در مورد مشکلات شان صحبت می کنند. حتی بعضی از آنها مثل من بابت سال گذشته هم از باشگاه طلب دارند.»
او در پاسخ به این سوال که قبول دارید برای استان خراسان با این همه پتانسیل، خیلی بد است که فوتبالش با این وضعیت مواجه شود می گوید:«مشهد دومین کلان شهر ایران است و از لحاظ صنعتی هم اگر اشتباه نکنم اول یا دوم است. اینکه چرا فوتبال مشهد دچار این وضعیت است به خاطر خود ما مشهدی ها است که همه با هم دعوا و جنگ داریم. در مشهد همه دنبال منافع خودشان هستند و همه می گویند دیگی که برای ما نمی جوشد بگذارید در آن کله سگ بپزند. الان می بینید که در لیگ برتر نماینده نداریم و این هم اوضاع ابومسلم است که 800 نفر آن را به این طرف و آن طرف می کشند.»
از خداداد سوال می کنیم که نتیجه بازی ابومسلم و استقلال را چگونه پیش بینی می کنید که می گوید:«من نمی توانم پیش بینی کنم. ابومسلم کار سختی دارد ولی دوست دارم این تیم برنده شود.» او در پاسخ به این سوال که امسال چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود تاکید می کند: «به نظرم استقلال قهرمان می شود چون تیم خوبی دارد و اگر اتفاق خاصی نیفتد قهرمان خواهد شد.»
عزیزی در مورد مراسم انتخاب بهترین های دنیا و انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن سال 2012 هم حرف می زند:«کاملا حق او بود که به عنوان بهترین بازیکن تاریخ انتخاب شود.مسی قابل قیاس با رونالدو نیست و از کره مریخ آمده است. من عاشق بازی کردن مسی هستم و او دوباره به حقش رسید.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها