کد خبر: ۱۰۶۳۹۹
زمان انتشار: ۲۱:۴۷     ۲۳ دی ۱۳۹۱
مرجع عالیقدر جهان اسلام گفت: مردم استان بوشهر مردمی دین‌دار و ولایت‌مدار هستند که حال که توفیق حضور در بین این مردم را دارم از همه آنها تقدیر و سپاسگزاری می‌کنم.
به گزارش 598 به نقل از مهر، آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع جلیل‌القدر تقلید عصر شنبه در حالی وارد بوشهر شد که مردم استان بوشهر از ساعت‌ها قبل از ورود ایشان، در انتظار این حضور بودند و یکی از بی‌نظیرترین استقبال‌ها از ایشان به عمل آمد.

آیت‌الله نوری همدانی پس از ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم استان بوشهر مردمی دین‌دار و ولایت‌مدار هستند که توفیق حضور در بین این مردم را دارم که مراتب تشکر و قدردانی خود را از الطاف مردم استان بوشهر اعلام می‌کنم.

لازم به ذکر است مردم استان بوشهر پس از ورود آیت‌الله نوری همدانی با شعارهایی چون  "صل علی محمد یار امام خوش آمد" و "صل علی محمد یاور رهبر آمد" از ایشان استقبال کردند.

آیت‌الله نوری همدانی در نخستین برنامه خود، صبح یکشنبه ساعت هشت و 30 دقیقه در مصلی جمعه دیدار با علما و طلاب استان بوشهر را در برنامه دارد و روز دوشنبه نیز از ساعت هشت و 30 دقیقه در حسینیه عاشقان ثارالله با نیروهای مسلح استان دیدار خواهند داشت.

ایشان همچنین روز سه‌شنبه برای دیدار با مردم شهرستان دشتستان به شهر برازجان سفر می‌کنند و ساعت 10 صبح در مصلی برازجان با مردم شهرستان دشتستان دیدار خواهند داشت و آخرین برنامه رسمی حضرت آیت الله نوری‌همدانی دیدار با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر است که صبح روز چهارشنبه در مصلی نماز جمعه بوشهر برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها