کد خبر: ۱۰۶۶۳۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۲۵ دی ۱۳۹۱
مراسم وداع با جوانان اهوازی زائر حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) با حضور گسترده مردم و خانواده‌هایشان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مردم اهواز با چهار زائر جوان امام رضا(ع) که در مشهد به علت گازگرفتگی جان باختند وداع کردند.

این آیین با حضور پرشور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، بسیجیان، جمع زیادی از اقشار مختلف مردم و خانواده‌های این چهار زائر برگزار شد.

در این مراسم که در مسجد حضرت موسی‌بن جعفر(ع) کوی 15 خرداد واقع در ابتدای خیابان انقلاب (کمپلو) برگزار شد؛ حاج ابراهیم ثنایی از مداحان و حماسه سرایان خوزستانی به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداخت و حاضران در سوگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از دیدگان خود اشک جاری کردند.

پیکر این چهار جوان ساعت 9 صبح روز دوشنبه 25 دی‌ماه از مقابل مسجد حضرت موسی ابن جعفر(ع) اهواز تشییع و در بهشت آباد به خاک سپرده می‌شود.

این چهار جوان اهوازی همزمان با ایام سوگواری اهل بیت در روزهای آخر ماه صفر به مشهد مقدس سفر کرده بودند تا روز شهادت امام رضا(ع) را در حرم نورانی آن حضرت به عزاداری بپردازند.

از دست رفتگان رضا حلالی 30 ساله، مجتبی خدادادنژاد 26 ساله، مصطفی حیدری و علیرضا حیدری نام دارند که مصادف با شب شهادت جانسوز حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) در یکی از هتل‌های شهر مشهد در هنگام خواب دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست می‌دهند.

نفر پنجم این جمع نیز در حالت کما به سر می‌برد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها