کد خبر: ۱۰۶۶۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۵ دی ۱۳۹۱
رییس پلیس امنیت عمومی تهران‌بزرگ از دستگیری هفت تن از اراذل و اوباشی که در یک نزاع، امنیت منطقه فرحزاد را برهم زده بودند، خبر داد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ علیرضا محرابی در تشریح خبر دستگیری هفت تن از اراذل و اوباشی که در منطقه فرحزاد، نزاع دسته‌جمعی ایجاد کرده بودند، گفت: ماموران کلانتری 163 ولنجک از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های پلیسی 110، در جریان وقوع نزاع دسته‌جمعی در منطقه فرحزاد قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران در صحنه حادثه، مشخص شد که فردی به نام «کیانوش» به شدت مجروح شده است، گفت: هماهنگی‌های لازم برای حضور عوامل اورژانس برای مداوای این فرد انجام شده و همزمان تیمی از پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی برای پیگیری این وضعیت، به محل حادثه اعزام شد.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه «کیانوش» در اظهارات خود عنوان کرد که برای تفریح به همراه دوستانش به منطقه فرحزاد مراجعه کرده است، گفت: این فرد عنوان کرد که پس از مدتی با دوستانش دچار درگیری لفظی و پس از آن درگیری فیزیکی شده و دوستانش او را با استفاده از چاقو مجروح کرده‌اند.

محرابی با بیان اینکه ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت و ماموران کلانتری 163 ولنجک، کلیه مناطق فرحزاد را مورد بازرسی قرار دادند، گفت: در بررسی از شاهدان، مشخصات متهمان کشف و هفت اوباشگر که در مغازه‌های مختلف پنهان شده بودند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه «پژمان»، «پیمان»، «محسن»، «سلمان»، «سعید»، «محمد» و «علی‌اکبر» بازداشت و به پایگاه یکم پلیس امنیت منتقل شدند، گفت: این افراد به درگیری و استفاده از سلاح سرد و مجروح کردن یکی از دوستانشان اعتراف کردند.

به گفته محرابی، تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها