کد خبر: ۱۰۶۹۴۶
زمان انتشار: ۱۸:۱۰     ۲۶ دی ۱۳۹۱
آیت‌الله‌ نوری‌همدانی:
استاد حوزه علمیه گفت:‌ الحمدلله حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فردی شجاع، مدیر و مدبر هستند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از دشتستان آیت‌الله‌ حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در جمع مردم برازجان اظهار داشت: در راس حکومت اسلامی باید پیامبر (ص)، امام معصوم (ع) باشد و در زمان غیبت ولایت فقیه در راس حکومت است.

وی به ویژگی‌های ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: ولی فقیه در جامعه اسلامی باشد شجاع باشد که بتواند با شجاعت در برابر دشمنان ایستادگی کند و همچنین باید مدیر و مدبر باشد که الحمدالله حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که فردی شجاع و مدیر و مدبر در این مسند قرار دارند.

این مرجع شیعیان به اهمیت نماز جمعه اشاره کرد و یادآور شد: نماز جمعه مظهر حکومت اسلامی است و همه مردم و مسئولان باید در پرشور نگه داشتن نماز جمعه تلاش کنند.

آیت‌الله نوری همدانی به ویژگی‌های امام خمینی (ره) اشاره کرد و اذعان داشت: حضرت امام خمینی(ره) چهره صحیح دین اسلام را تبیین کرد و به‌خاطر تبیین صحیح چهره اسلام همه مردم از آن حمایت کردند.

وی خاطرنشان کرد: اسلام برای تمام بخش‌ها برنامه‌ریزی کرده و کامل‌ترین دین در بین ادیان است.

این مرجع تقلید تصریح کرد: در حالی که مستبدین و دیکتاتورها بر جامعه حاکمیت داشتند، امام خمینی(ره) به مقابله با رژیم پرداخت و با تلاش این امام بزرگوار، اسلامی طلوع کرد که از برکاتش انقلاب اسلامی است و اکنون نظام حاکم بر کشور نظامی صددرصد اسلامی است.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به اهمیت ولایت فقیه بیان داشت: مردم استان بوشهر مردمی ولایت‌مدار و ارزشی هستند و در دشتستان نیز همواره ولایت‌مدار بوده و هستند و شهدای زیادی در راه نظام اسلامی تقدیم کرده‌اند.

وی در ادامه همچنین به بیان قیام 19 دی پرداخت و در ارتباط با مسئله کشف حجاب در دوران رضا خان مطالبی بیان کرد.

مردم ولایت‌مدار دشتستان نیز در این مراسم که در مصلای نماز جمعه برگزار شد، شعارهایی در حمایت از ولایت فقیه و نظام اسلامی سر دادند و بابت سفر این مرجع عالیقدر به دشتستان تقدید کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها