کد خبر: ۱۰۷۰۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۲۷ دی ۱۳۹۱
رئال مادرید دور رفت مرحله یک‌ چهارم نهایی رقابت‌های کوپا دل ری را با پیروزی مقابل والنسیا پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، رئال مادرید شب گذشته با نتیجه 2 بر صفر در دور رفت مرحله یک‌ چهارم نهایی رقابت‌های کوپا‌دل‌ری مقابل والنسیا در سانتیاگو برنابئو به پیروزی رسید.

والنسیا عملکرد خوبی در پایتخت اسپانیا به نمایش گذاشت اما این رئال بود که با گل‌هایی که در هر دو نیمه به ثمر رساند به پیروزی رسید. کریم بنزما اولین گل رئال را به ثمر رساند و پس از آن آندرس گواردادو دروازه خودی را باز کرد تا میزبان با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد.

پس از دو ضربه آزاد زود هنگام کریستیانو رونالدو در 7 دقیقه ابتدایی مسابقه، یکی از بهترین فرصت‌های مادرید نصیب لوکا مودریچ شد اما شوت هافبک کروات با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

از سوی دیگر والنسیا نیز بر شدت حملات خود افزود و کنترل توپ را در اختیار گرفت، هر چند مادرید در دقیقه 28 توسط رونالدو و مسعود اوزیل صاحب یک موقعیت دیگر شد اما هافبک آلمانی روی تکل پابلو پیاتی این فرصت را نیز از دست داد.

تیم میهمان به بازی برگشت و دو موقعیت توسط جوناس به دست آورد که یکی از آنها با واکنش دیدنی کاسیاس مهار شد اما وی توپ دوم را از دست داد تا کریم بنزما صاحب موقعیت شود و شاگردان مورینیو را با یک گل پیش بیندازد. هشت دقیقه پیش از به پایان رسیدن نیمه اول، توپ به سامی خدیرا رسید تا در یک ضد حمله بنزما را صاحب موقعیت کند و گل اول رئال در دقیقه ۳۷ به ثمر برسد.

تیم میهمان فشارهای خود را بیشتر کرد و موقعیت‌هایی را به دست آورد تا شاگردان مورینیو را دقایقی به دفاع وادار کند.

والنسیا فرصت‌ خوبی را در دقیقه 50 به دست آورد و توپ ویکتور روئیز به تیرک دروازه برخورد کرد.

خفاش‌ها که فرصت‌های خود را از دست داده بودند، باز هم عقب افتادند. فابیو کوئنترائو توپ را روی دروازه ارسال کرد که با دخالت گواردادو پیش از رسیدن توپ به گونزالو هیگواین، گل دوم رئال در دقیقه ۷۳ توسط بازیکنان حریف به ثمر رسید.

در دقایق پایانی نیز دروازه‌بان حریف به زیبایی دو ضربه کریستیانو رونالدو را مهار کرد تا مانع از بیشتر شدن اختلاف دو تیم شود.

شاگردان مورینیو با برتری 2 بر صفر در دور رفت این مسابقات برای برگزاری دور برگشت به مستایا سفر خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها