کد خبر: ۱۰۷۱۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۲۷ دی ۱۳۹۱
رئیس باشگاه بارسلونا به گواردیولا هشدار داد تا دست از سر بازیکنانش بردارد و در آینده هم چشمداشتی به آنان نداشته باشد.

جام ورزشی؛ باشگاه بارسلونا به پپ گواردیولا، سرمربی پیشین این تیم که اخیرا اعلام کرده است قصد دارد در فصل آینده به حرفه مربیگری خود بازگردد هشدار داد تا فکر به خدمت گرفتن بازیکنان بارسا را از سرش بیرون کند.


گواردیولا، موفق‌ترین سرمربی تاریخ باشگاه بارسلونا به حساب می‌آید که در چهار سال 14 جام را برای این تیم به ارمغان آورده است و از سوی تیم‌های بزرگی پیشنهادات خوبی دارد که طبق اخبار منتشر شده، منچسترسیتی گزینه قطعی وی در فصل آینده خواهد بود.


ساندرو راسل، رئیس باشگاه بارسا در این خصوص به رادیو RAC.1 گفت: «آرزوی تمامی طرفداران بارسلوناست تا بار دیگر پپ را به عنوان سرمربی تیم دیگری ببینند و امیدواریم وی نیز به تیم آینده خود عادت کند. امیدوارم او روی بازیکنان خود تمرکز داشته و چشمداشتی هم به بازیکنان ما نداشته باشد.»


راسل معتقد است که با پیوستن گواردیولا به باشگاه ثروتمندی همچون منچسترسیتی احتمال اینکه وی برای جذب بازیکنان بزرگی از جمله بازیکنان بارسلونا وسوسه شود نیز بسیار است.


در حال حاضر بارسلونا به رهبری تیتو ویلانووا، کمک مربی پیشین گواردیولا با 11 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفته است و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا نیز امیدهای زیادی برای کسب جام قهرمانی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها