کد خبر: ۱۰۷۶۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۳۰ دی ۱۳۹۱
سرمربی تیم راه‌آهن گفت: نه با رقاص نه با هیچ خواننده‌ای ارتباط دارم اگر ارتباطی هم باشد به احدی ربطی ندارد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، علی دایی پس از پیروزی سه بر صفر راه‌آهن برابر آلومینیوم عنوان کرد: فکر می‌کنم راه‌ آهن در هر دو نیمه برتر بود. آلومینیوم فقط دو شوت در این بازی به ثمر رساند در حالی که ما موقعیت‌های بسیار زیادی از دست دادیم. برابر تراکتورسازی هم شایسته بودیم اما در این دیدار بازیکنانمان با جنگندگی و دوندگی خود توانستند به پیروزی دست پیدا کنند.

 

سرمربی تیم راه‌آهن در خصوص اینکه برخی از سایت‌ها ارتباط او را با برخی خوانندگان اعلام کردند گفت: به هیچ عنوان چنین موضوعی وجود ندارد برای این سایت‌ها متاسفم اگر ارتباطی داشته باشم خیلی راحت مطرح می‌کنم. با هیچ رقاص و خواننده‌ای در ارتباط نیستم برای این سایت‌های چیپ و بی‌ارزش متاسفم. من با خواننده ایرانی در ارتباط نیستم چه برسد به خواننده خارجی.

 

وی افزود: البته این را بگویم که علی دایی شخص آزادی است به هیچ نهاد دولتی هم وابسته نیست پول دولت را هم هیچ جا خرج نمی‌کند و به هیچ احدی ربط ندارد که من چه کاری انجام می‌دهم. من شخص آزادی هستم و می‌توانم هر کاری بکنم هر جا بروم و با هر کسی در ارتباط باشم. هیچ احدی هم نمی‌تواند کاری کند. اگر ارتباطی داشته باشم به دیگران چه ربطی دارد. چه کسانی با چه افرادی در ارتباط هستند در این موارد صحبت نمی‌کنم اما نمی‌توانند این موارد را به دایی بچسبانند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها