کد خبر: ۱۰۸۱۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۰۲ بهمن ۱۳۹۱
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حمله به شورای نگهبان ریشه خارجی دارد، گفت: به کار بردن کلیدواژه‌ انتخابات آزاد برای تطهیر فتنه ۸۸ است، در غیر اینصورت دم زدن از انتخابات آزاد در شرایط فعلی هیچ معنایی ندارد.

به گزارش 598، آیت‌الله مرتضی مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات آزاد طرح اینگونه کلیدواژه‌ها را به منظور تطهیر فتنه سال 88 دانست و اظهار داشت: طرح اینکه انتخابات باید آزاد باشد این توهم را دارد که در انتخابات سال 88 آزادی نبوده و آن فتنه پیش آمده است و ابراز چنین کلیدواژه‌هایی تطهیر حوادث و وقایع فتنه سال 88 است، در غیر اینصورت در شرایط فعلی دم زدن از انتخابات آزاد هیچ معنایی ندارد.

وی افزود: از زمان تولد انقلاب اسلامی ایران 34 انتخابات در این نظام مقدس برگزار شده است که همه انتخابات به طور آزاد و مورد اعتماد مردم بوده و ملت ایران با علم به اینکه رأیی که در صندوق می‌اندازند مؤثر است، در انتخابات مشارکت کرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه همه انتخابات آزاد بوده است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگوار ایران هوشمند باشند و بدانند که طرح این سخنان خالی از سوء نیت نیست.

آیت‌الله مقتدایی با اشاره به هجمه‌‌هایی که عده‌ای به شورای نگهبان وارد می‌کنند، گفت: من فکر می‌کنم طرح این‌گونه مسائل ریشه خارجی دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری یکی از راه‌های صدمه زدن دشمنان به نظام جمهوری اسلامی ایران را ایجاد شبهات علیه مسئولان دانست و تأکید کرد: آنها می‌خواهند به گونه‌ای وانمود کنند که در داخل کشور تخلفاتی انجام می‌شود که ذهن مردم را مخدوش کنند اما ملت هوشیار ما متوجه این مسائل هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها